Warta powraca z kolejną kampanią reklamową. Spoty emitowane w telewizji i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Po sukcesie poprzednich reklam, firma kontynuuje sprawdzoną strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii „Każdemu może się zdarzyć…”, pełne autentycznych oraz zabawnych historii z życia wziętych.
Klienci, wybierając ubezpieczenie, kierują się przede wszystkim prostotą oferty, atrakcyjną ceną oraz jakością likwidacji szkód. Warta nie tylko spełnia te oczekiwania, ale także podkreśla je w swoich spotach reklamowych, opartych na autentycznych, niewyreżyserowanych historiach z dróg i ulic. Spoty przypominają również, że zakup polisy jest niezwykle prosty – od ubezpieczenia dzieli tylko jeden telefon lub wizyta u agenta czy wejście na stronę warta.pl.
– Dobra reklama to taka, która nie tylko przyciąga uwagę, ale przede wszystkim wywołuje emocje. Poprzednie spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne Warty skutecznie wspierały sprzedaż i budowały wizerunek marki, a także angażowały widzów na tyle, że oglądali je od początku do końca – co w dzisiejszym świecie pełnym reklam nie jest oczywiste. Klienci docenili ich przekaz, autentyczność, humor i wyrozumiałość Warty, bo w końcu… Każdemu może się zdarzyć – mówi Monika Winnicka-Kluczyńska, marketing manager w departamencie marketingu i PR w Warcie.
Nowa odsłona kampanii OC/AC to kontynuacja pozytywnej energii i sprawdzonego podejścia. Nadal prezentujemy autentyczne, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia (faile) – przypominające klientom, jak nieprzewidywalne bywają codzienne zdarzenia i dlaczego warto się ubezpieczyć. Chcemy, aby nasza komunikacja była nie tylko skuteczna biznesowo, ale też budowała długofalowe relacje z klientami. Konsekwentnie kreujemy świeży i nowoczesny wizerunek marki, opierając nasze kampanie na innowacyjnym podejściu do insightów oraz przemyślanej komunikacji, popartej badaniami.
W ramach kampanii będziemy promować różnej długości spoty: 25-, 15-, 10- i 6-sekundowe, wykorzystując nowoczesne kanały i formaty dotarcia, zarówno w Internecie, jak i telewizji. Warta koncentruje się na młodszych odbiorcach, którzy poszukują dobrych i sprawdzonych rozwiązań.
Za kreację spotów odpowiada agencja OS3. Strategię telewizyjną firma opracowała z domem mediowym Starcom. Zakup mediów internetowych jest realizowany wewnętrznie (in-house).