Warka wprowadza nowe pozycjonowanie, format kreatywny i identyfikację wizualną

Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej. Jej sercem jest tarcza — symbol inspirowany między innymi średniowieczną heraldyką.

Nowa odsłona komunikacji to opowieść o grupie rycerzy, których przygody – pełne humoru, zaskakujących zwrotów akcji i codziennych wyzwań – stanowią serce kampanii reklamowej.

Nowa platforma powstała, by uczcić bohaterów codzienności, którzy żyją zgodnie z własnymi wartościami i jasno określonymi priorytetami, stawiając czoła codziennym wyzwaniom. Bo przecież każdy z nas toczy dziś swoje bitwy. Nasi konsumenci to tacy współcześni rycerze, którzy każdego dnia dzielnie walczą o to, by ich bliscy czuli się bezpiecznie i dobrze. Doceniamy naszych bohaterów, ale też przypominamy, że warto czasami zrzucić tę ciężką zbroję i znaleźć chwilę wytchnienia najlepiej w swoim gronie. Kto jak nie Warka, z tradycją sięgającą 1478 roku – może o tym przypomnieć?  – mówi Anna Owczarska, marketing manager marki Warka.

Spot i kampanię można już oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

Nowa identyfikacja

Nowa identyfikacja wizualna łączy tradycję piwowarską z odważnym, współczesnym designem. Sercem tej zmiany jest tarcza Warki — symbol inspirowany średniowieczną heraldyką i współczesnymi emblematami klubów sportowych. Oznacza siłę, lojalność, dumę i poczucie przynależności – wartości bliskie marce Warka oraz jej konsumentom. Tarcza i mocna wyrazista czerwień podbijają widoczność na półce.

Dzięki zmienionej identyfikacji Warka manifestuje swoje wartości, takie jak tradycja i solidność, ale też staje się bardziej wyrazista i spójna. Wprowadzony symbol tarczy wzmacnia zasoby marki, pozwala uspójnić całe portfolio i komunikację Warki we wszystkich punktach styku z konsumentami – mówi Marta Kuropatwińska, dyrektor marketingu ds. mainstream portfolio.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja TWIN. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyreżyserował Maciek Kowalczuk, autorem zdjęć jest Wojciech Szepel, a wyprodukowane zostały przez Michała Cichomskiego – dom produkcyjny Opus Film. Za postprodukcję obrazu odpowiada studio RIO de Post, za udźwiękowienie studio Głośno. Nową identyfikację stworzyła agencja Touchideas.