Warka prezentuje Złotego Pilsa na 50-lecie browaru

Z okazji Złotego Jubileuszu Browaru Warka, wareccy piwowarzy uwarzyli specjalną edycję limitowaną – Warkę Złoty Pils. To złociste i krystaliczne piwo o rzemieślniczym charakterze i zbalansowanej goryczce, inspirowane dawnymi, tradycyjnym recepturami, ale uwarzone z myślą o współczesnych smakoszach. Jego wyjątkowy charakter i unikalną recepturę podkreśla złote opakowanie zaprojektowane z myślą o okrągłej rocznicy. Warecki Złoty Pils dostępny jest na sklepowych półkach od połowy lipca w ofercie limitowanej.

Nowe piwo zostało uwarzone specjalnie na 50-lecie współczesnego Browaru w Warce, nawiązując jednocześnie do ponad 500-letniej tradycji piwowarskiej w tym mieście. Złoty Pils to złociste, krystaliczne piwo, zbudowane na bazie dwóch słodów – pilzneńskiego i monachijskiego. Nachmielone polskimi odmianami: Lubelskim i Marynką, ma wyraźną, ale zbalansowaną goryczkę i rzemieślniczy sznyt, który czuć od pierwszego łyku.

– Tworząc Warkę Złoty Pils, inspirowaliśmy się recepturami, od których wszystko się zaczęło, myśląc o konsumentach poszukujących klasycznych smaków. Jako zespół odpowiedzialny za markę Warka i Browar Warka, jesteśmy bardzo dumni z efektów tej wielomiesięcznej pracy. Zależało nam, aby to piwo stało się wizytówką zarówno browaru, jak i naszych piwowarów. Tym bardziej cieszą nas pozytywne opinie – konsumenci doceniają produkt, w który nasi browarnicy włożyli całe serce – mówi Marta Szulborska, brand manager marki Warka.

Piwo Warka Złoty Pils dostępne jest w sklepach w złotej puszce zaprojektowanej specjalnie na tę okazję. Opakowanie podkreśla rzemieślniczy charakter piwa i pasję browarników z Warki. Od połowy lipca nowe piwo dostępne jest w sieci sklepów Biedronka, a w sierpniu pojawi się w sklepach w całej Polsce jako oferta limitowana.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja TWIN. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Nowe opakowania zaprojektowała agencja Touchideas.