Agencja Walk Creative rozpoczyna współpracę z firmą The Essa Co. i przygotuje platformy komunikacji dla marek RUSH i noRUSH. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanie 360 dla obu marek.
RUSH i noRUSH to nowe napoje funkcjonalne wprowadzone w ubiegłym roku przez firmę The Essa Co. w dwóch dynamicznie rosnących kategoriach: RUSH – w sportowych napojach izotonicznych i noRUSH – w funkcjonalnych wodach witaminowych. Produkty wyróżniają się w pełni naturalnym składem, brakiem barwników, konserwantów i sztucznych słodzików, co idealnie wpisuje się w globalne trendy nowoczesnych napojów funkcjonalnych.
RUSH, jak i noRUSH cechuje ikoniczny design opakowań zgodny z charakterem marek i obecnymi trendami młodego pokolenia, znacząco wyróżniający się na rynku.
– Tworząc marki RUSH i noRUSH kierowaliśmy się przede wszystkim jakością, aby zapewnić naszym konsumentom w pełni naturalne produkty o prostych składach, bez ściemy, dlatego zależało nam na znalezieniu partnera, który odpowie na nasze potrzeby i przełoży historię naszych marek oraz emocje z nimi związane na ciekawą i angażującą komunikację. Taką, która dotrze do naszych konsumentów i najlepiej odda DNA marek – mówi Krzysztof Misiałkiewicz CEO The ESSA Co.
– Ogromnie się cieszymy, że jako Walk Creative będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenie, zwłaszcza w obszarze komunikacji digital i social media, aby wspierać komunikacyjnie rozwój nowych marek RUSH i noRUSH. To dla nas bardzo ekscytujący projekt, którego efekty pokażemy już wkrótce – powiedział Paweł Miklaszewski, CEO Walk.
Agencja Walk Creative przygotuje strategię komunikacji promującą marki RUSH i noRUSH, oraz będzie odpowiedzialna za realizację działań w ramach nowej platformy komunikacji, koordynując kampanie online i social media. To początek szeroko zakrojonej współpracy, pierwsze działania wystartują jeszcze w marcu.