W najnowszej kampanii Zalando Wiosna-Lato 2025 gwiazdy Sarah Jessica Parker i Mahmood zadają sobie uniwersalne pytanie „W co mam się ubrać?”

Zalando prezentuje europejską kampanię Wiosna-Lato 2025. W rolach głównych występują czterokrotna zdobywczyni Złotego Globu Sarah Jessica Parker oraz Mahmood, ceniony włoski piosenkarz, autor tekstów i ikona stylu. Kampania rozwija platformę Zalando „W co mam się ubrać?”, poprzez celebrację indywidualnego stylu i zachęcanie klientów do pewności siebie w wyborze mody, niezależnie od okazji. Jest to część strategii Zalando, której celem jest umocnienie pozycji marki jako kluczowego źródła inspiracji modowych oraz jakościowych doświadczeń zakupowych.  

Kampania rozgrywa się na tętniącym życiem południowoeuropejskim placu, gdzie Sarah Jessica Parker i Mahmood odkrywają świat modowych możliwości. Niezależnie od tego, czy wybierają strój na nieformalne wyjście na kawę, pełne energii spotkanie w mieście czy elegancki wieczór, ich stylizacje odzwierciedlają pewność siebie, która płynie z bycia sobą w każdej chwili. Parker, która dla wielu od dawna jest ikoną stylu, nosi między innymi sukienkę od Diane von Furstenberg, co podkreśla ogłoszoną niedawno ekskluzywną współpracę z projektantką.  

Wybór stroju jest jak opowiadanie historii o tym, kim jesteś – mówi Sarah Jessica Parker. – Czasami jest to łatwe. Czasami wymaga nieco więcej zastanowienia. To cudowne jak ta kampania Zalando celebruje codzienny rytuał, który jest udziałem nas wszystkich. A co najważniejsze, nie ma złych wyborów! – dodaje.​

Na scenie nosiłem wiele odważnych stylizacji, ale nawet ja zadaję sobie pytanie: „W co mam się ubrać?”, gdy spóźniam się na kawę z przyjaciółmi. Ta kampania jest dla wszystkich, którzy kiedykolwiek stali przed lustrem i zdołali trzy razy zmienić zdanie przed wyjściem z domu – dodaje Mahmood.

Wybór stroju to coś więcej niż tylko wybór ubrania – to codzienny moment, który odzwierciedla to, kim jesteś i jak chcesz się czuć. W Zalando chcemy celebrować ten moment. Obserwowanie, jak ożywa dzięki Sarze Jessice Parker i Mahmoodowi, było prawdziwą radością. Chcemy, aby nasi klienci czuli się pewnie w swoich wyborach, a Zalando było dla nich źródłem inspiracji – mówi Sara Spännar, VP global marketing w Zalando

Kampania 360° Zalando jest wspierana przez działania w mediach retailowych, realizowanych przez Zalando Marketing Services (ZMS) we współpracy z Vans. Po raz pierwszy zastosowany został nowy wspólny format narracji, który pozwala na integrację marek partnerskich z głównymi inicjatywami marketingowymi Zalando. Ponadto kampania spin-off Vans x Zalando, W co mam się ubrać, gdy Vans wkracza do akcji?, rozszerza narrację, zamieniając plac w dynamiczny, rzeczywisty modowy feed, w którym Vans odgrywa główną rolę.

Kampania Wiosna-Lato 2025 startuje na wszystkich kanałach Zalando 21 marca 2025 roku, a na wybranych rynkach pojawi się wcześniej w ramach stopniowego wdrażania.