Już w poniedziałek w Warszawie i w centrach innych polskich miast zaparkują mobilne ośrodki przyjemności i eksploracji intymności. Akcja połączona jest z kampanią „Czas na Prawdziwy Relaks”. Ma ona zachęcić wszystkich dorosłych do oderwania się od rutyny i szarej codzienności, oferując im możliwość odkrycia nowych, zmysłowych doświadczeń.
W sercu dziesięciu polskich miast, tam gdzie życie pulsuje najmocniej, w poniedziałek pojawiają się TOY-BUS’y – mobilne ośrodki przyjemności i eksploracji intymności – stworzone przez firmę EasyToys. Firma specjalizująca się w sprzedaży gadżetów erotycznych startuje tym samym z kampanią „Czas na Prawdziwy Relaks”, która pozwolić ma na oderwanie się od rutyny i szarej codzienności. Akcja skierowana jest do osób dorosły i oferuje im możliwość odkrycia zmysłowych doświadczeń.
TOY-BUS to nie tylko autobus. To mobilne centrum rozrywki, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie – od intrygujących gadżetów i akcesoriów po inspirujące warsztaty i wydarzenia. Jego obecność w centrach miast symbolizuje otwartość na eksplorację własnej intymności i przyjemności, nawet w najbardziej nieoczekiwanych miejscach.
– EasyToys od zawsze angażuje się w misję ułatwiania ludziom odkrywania swojej intymności i przyjemności. Nasz TOY-BUS to kolejny krok w tej podróży. Zdecydowaliśmy się na stworzenie tego nietypowego autobusu, aby dotrzeć do naszych klientów w sposób innowacyjny i przystępny. Wybraliśmy Polskę jako lokalizację tej akcji z uwagi na nasze przekonanie o otwartości i gotowości do eksploracji zabawek erotycznych w naszej społeczności – mówi Katarzyna Knoll, brand marketer EasyToys.
Z przejażdżki wyjątkowym TOY-BUS’em EasyToys można skorzystać w dniu 1.04.2024 w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Lublinie, Krakowie, Toruniu, Gdańsku i Świnoujściu. Efektowny wygląd autobusów to zasługa firmy ZnajdźReklamę.pl, która pomogła w organizacji akcji i wyklejeniu specjalnych pojazdów. ZnajdźReklamę.pl to firma oferująca kompleksową obsługę kampanii reklamowych, zarówno online jak i na nośnikach stacjonarnych.
– Różowy kolor pojazdów i nietypowe grafiki rzadko widoczne na polskich ulicach będą przyciągały wzrok każdego przechodnia. Autobusy pojawią się w strategicznych miejscach, o zwiększonym natężeniu ruchu, dzięki czemu z akcją będzie mogło zapoznać się więcej osób – zaznacza Natalia Witoszyńska, starszy doradca ds. reklamy.
Wyjaśnienie
Wspólna akcja EasyToys i ZnajdźReklamę.pl jest primaaprilisowym żartem. TOY-BUS’y nie zaparkowały w centrach polskich miast.
– Choć to tylko żart, to sprawa jest poważna. Tematy seksualności nie powinny być przemilczane. Im więcej edukacji, tym mniej nieświadomości, niepewności i problemów związanych z tą sferą życia. Widzimy skalę problemu, a każda taka akcja otwiera pole do dyskusji, dlatego chętnie zaangażowaliśmy się w jej rozpropagowanie – tłumaczy Daria Niezabitowska, specjalistka ds. marketingu w ZnajdźReklamę.pl.
– Celem akcji jest przełamanie tabu związanego z seksem. Jest to nasz mały krok w zwróceniu uwagi społeczeństwa na ten istotny problem. Jako firma z pasją do eksploracji intymności i przyjemności, zależy nam na zachęcaniu do prowadzenia otwartych rozmów na ten temat. Wierzymy, że nawet takie akcje mogą wpłynąć na świadomość społeczną, pomagając przełamać bariery i normalizując dialog na temat seksualności – dodaje Karina Jacyszyn, brand marketer w EasyToys.