Akcja trwa od 15 września do 15 listopada 2025 r. i jest skierowana do uczestników KlubuRossmann. Warunkiem udziału jest posiadanie najnowszej wersji aplikacji RossmannPL wraz z aktywnym kontem. Dołączenie do loterii jest niezwykle proste – wystarczy zaakceptować regulamin i „zdmuchnąć pianę” w aplikacji, pod nią mogą kryć się złotówki, a każda zabawa to również los w grze o nagrodę główną.
Łączna pula nagród w loterii to ponad 4 mln złotych. Przewidziano 360 000 nagród natychmiastowych (instant-win I i II stopnia), o wartości 1 zł oraz 2 zł, które codziennie zasilają wirtualną portmonetkę uczestnika, a następnie po zakończeniu loterii zostaną przekazane na elektroniczną kartę podarunkową Rossmann. Dodatkowo, do wygrania są trzy nagrody główne: realizacja artystycznego muralu w łazience przez Kamilę Lipkę oraz zestaw kosmetyków. Każdy uczestnik, który dołączy do akcji, otrzyma również nagrodę gwarantowaną – bezpłatny dostęp na 30 dni do TV online Pilot WP.
Zastosowana interakcja, polegająca na dmuchaniu w telefon w celu „zdmuchnięcia piany”, stanowi innowacyjne rozwiązanie technologiczne. Dzięki wykorzystaniu mikrofonu, a także realistycznej animacji oraz dźwięków, uczestnik wchodzi w interakcję ze smartfonem, która łączy świat cyfrowy z fizycznym i wykracza poza tradycyjny dotyk ekranu. Co trzeba podkreślić, aplikacja nie rejestruje dźwięków, a jedynie analizuje dźwięk z mikrofonu w czasie rzeczywistym, wyłapując charakterystyczne pasmo częstotliwości odpowiadające dźwiękowi dmuchnięcia.
Koncepcja interaktywnego mechanizmu „zdmuchiwania piany” została wykreowana przez firmę Rossmann, natomiast Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii. Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji, radiu, internecie, a także za pomocą materiałów POS.
Więcej informacji o loterii można znaleźć na stronie www.rossmann.pl/zdmuchnij-piane.