Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na kompleksową obsługę Volkswagen Banku – instytucji zapewniającej usługi bankowe w ramach Volkswagen Financial Services. Współpraca obejmuje stworzenie nowej strategii komunikacji oraz kompleksową realizację działań marketingowych.
Volkswagen Bank oferuje szeroki zakres nowoczesnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych – od kont osobistych i firmowych, przez lokaty, po kredyty na zakup samochodów oraz finansowanie gotówkowe.
– W Volkswagen Banku doskonale rozumiemy, że dziś liczy się szybka, spójna i autentyczna komunikacja – zwłaszcza w digitalu. Szukaliśmy partnera, który nie tylko to rozumie, ale też potrafi działać z wyczuciem i skutecznie. Dlatego wybraliśmy Cut The Mustard. Ich podejście, energia i znajomość rynku przekonały nas, że to najlepszy wybór – podkreśla Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu Volkswagen Financial Services Polska.
Cut The Mustard będzie odpowiadać będzie za opracowanie nowej strategii komunikacji oraz jej wdrożenie w kanałach digitalowych marki. W ramach współpracy agencja zajmuje się również tworzeniem treści na kanały społecznościowe Volkswagen Financial Services i wsparciem kreatywnym działań marketingowych.
Celem prowadzonych działań będzie odświeżenie wizerunku banku i budowa spójnej, zrozumiałej komunikacji z odbiorcami w środowisku cyfrowym.
– To był długi, ale bardzo dobrze poprowadzony proces przetargowy. Za co należą się wielkie podziękowania dla zespołu Volkswagen Banku. Pozyskanie klienta z branży finansowej to dla nas nie tylko duży sukces, ale również potwierdzenie, że nasza strategia rozwoju i jakość pracy przynoszą efekty. Współpraca z tak wymagającym partnerem to też ogromna motywacja, by dalej podnosić poprzeczkę i tworzyć kampanie, które realnie wspierają biznes naszych klientów – mówi Jan Zagrodzki, business director Cut The Mustard.
Współpraca z Volkswagen Bankiem otwiera przed agencją nowe pole działania i stanowi ważny krok w rozwoju kompetencji digitalowych w sektorze finansowym.