vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej i wprowadza do Polski nowe smartfony

Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi.

Kampania #jeszczebliżej w obszarze digital realizowana będzie od 13 maja do 30 czerwca 2025 roku na platformach Meta, zarówno Facebook jak i Instagram, oraz na TikToku. Za pośrednictwem kampanii do odbiorców zostaną skierowane różnorodne treści, w tym: animacje, film typu UGC (user-generated content), a także seria grafik statycznych, zarówno w formie pojedynczych obrazów, jak i karuzel.

Kampania realizowana będzie również w obszarze influencer marketingu. Do jej wsparcia zaproszono czterech twórców internetowych – Pasofixa, Marti Adamską, Fotoziomka oraz Maćka Dudę, którzy za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych będą wspierać i promować jej przekaz.

Kampania #jeszczebliżej zachęca do doceniania chwil spędzanych z bliskimi, podkreślając, że nowoczesne technologie stają się niezastąpionymi narzędziami w pielęgnowaniu tych relacji. Z vivo codzienny kontakt z bliskimi staje się naturalny – bez względu na miejsce i okoliczności. Pojemna bateria, solidna konstrukcja oraz odporność na pył i wodę sprawiają, że smartfony tej marki są niezawodne w każdej sytuacji. A gdy nadchodzi moment, by uchwycić wyjątkowe chwile, zaawansowane aparaty vivo rejestrują najmniejszy detal, pozwalając cieszyć się wyjątkowymi wspomnieniami.

Nowo zaprezentowane na polskim rynku modele vivo X200 Pro, V50 Lite i Y19s powstały z myślą o zapewnieniu jeszcze lepszego kontaktu użytkowników z ich bliskimi. Stawiamy na innowacje, które przekładają się na praktyczne korzyści i poprawiają codzienne użytkowanie smartfona. Nasze autorskie technologie umożliwiają użytkownikom natychmiastowe dzielenie się swoimi doświadczeniami i momentami z bliskimi, bez względu na okoliczności – komentuje marketing manager vivo w Polsce, Kamil Filipiak. – Tym, co wyróżnia smartfony vivo, jest połączenie profesjonalnych aparatów z inteligentnymi funkcjami AI. Pozwala to na uchwycenie niezwykłych detali  codziennego życia, niezależnie od otaczających nas warunków. To genialne rozwiązanie dla tych, którzy pragną zatrzymać chwile w najbardziej autentycznej i żywej formie – dodaje Filipiak.

Na polski rynek trafiają trzy smartfony vivo z różnych segmentów rynku, które wyposażono w topowe rozwiązania. Flagowy model X200 Pro oferuje zaawansowany zestaw aparatów stworzony z legendarną marką ZEISS. Model V50 Lite został wyposażony w aparat z matrycą SONY IMX882. Natomiast Y19s to smartfon, który zachwyca obudową o zwiększonej wytrzymałości.