Vison Express wystartowało z konkursem „Niezależnie od wieku… dobrze widać, co nas łączy!”

Agencja MullenLowe Warsaw we współpracy z Vision Express uruchomiła nowy konkurs konsumencki pod hasłem „Niezależnie od wieku… dobrze widać, co nas łączy!”. Działania promocyjne są częścią aktualnej kampanii i prowadzone głównie na platformach social media, w tym na Facebooku.

Zasady konkursu są proste i przejrzyste. Uczestnicy mają za zadanie przesłać zdjęcie z osobą z innego pokolenia oraz opisać wspólne pasje. Zgłoszenia można nadsyłać poprzez stronę konkursową: visionexpress.pl/konkurs-pokolen.

Do wygrania są atrakcyjne nagrody, w tym: voucher wyjazdowy od Slowhop.pl, karty podarunkowe do Vision Express o wartości 1000 zł i 500 zł oraz aparat Instax mini 12 z zestawem wkładów.

Konkurs jest częścią szeroko zakrojonej strategii komunikacyjnej, przygotowanej przez agencję MullenLowe Warsaw, która opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowym oraz aktywacyjno-wizerunkowym. Inspiracją do kampanii są autentyczne doświadczenia klientów Vision Express, a w centrum komunikacji znajduje się użytkownik, jego historie i potrzeby.