Virtual Vibes wraca z nową edycją w metaverse

Po rekordowym debiucie w 2024 roku, pierwszy w Polsce festiwal muzyczny zrealizowany w metaverse powraca na platformę Roblox. Głównym partnerem tegorocznej edycji Virtual Vibes został Bank Millennium. W gronie partnerów znalazły się również marki Doritos i Pepsi. Za ideę, przygotowanie i realizację wydarzenia odpowiada ponownie należąca do Group One agencja Game Changer. Koncert główny odbędzie się 13 czerwca o godz. 19:00.

W 2024 roku „Virtual Vibes” przyciągnęło ponad 300 000 unikalnych użytkowników, a koncert otwarcia śledziło 130 000 osób – zarówno w Robloxie, jak i w transmisjach na TikToku i Twitchu. Tegoroczna edycja ponownie stawia na koncert topowych polskich artystów jako główny punkt wydarzenia, jednocześnie rozszerzając znane już funkcjonalności o nowe elementy interakcji – w tym rozwinięty system V-coin, dodatkowe zadania, nagrody oraz bardziej rozbudowaną personalizację awatarów.

To już druga edycja naszego festiwalu i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że z pewnością nie ostatnia. Pierwsza odsłona przerosła wszelkie oczekiwania – zarówno pod względem popularności wydarzenia, jak i zaangażowania użytkowników. Ogromnie cieszy nas zaufanie partnerów takich jak Bank Millennium, Pepsi i Doritos, którzy zdecydowali się wesprzeć nasz projekt w tym roku. To kolejny krok w kierunku budowania realnej alternatywy dla klasycznych wydarzeń muzycznych. Zmieniamy sposób, w jaki młodzi konsumenci wchodzą w interakcję z markami – w świecie metaverse, który daje przestrzeń do prawdziwej relacji i wartościowego doświadczenia – mówi Tomasz Przeździecki, CEO Game Changer.

Hasłem tegorocznej edycji Bank Millenium Virtual Vibes jest „Festiwal, który Cię słucha” – podkreśla to kierunek rozwoju wydarzenia, w którym coraz większy nacisk kładzie się na aktywny udział odbiorców. Użytkownicy nie tylko eksplorują i obserwują, ale realnie wpływają na zawartość wydarzenia: poprzez wybory, interakcje i zaangażowanie w tworzenie poszczególnych elementów gry.

Bank Millennium Virtual Vibes to koncept, który łączy muzykę lubianych przez młode pokolenie artystów ze światem gier, czyli dwie główne pasje przedstawicieli GEN Z. Dlatego to dobre miejsce, aby wejść z nimi w interakcję i wpisuje się ono w naszą strategię skierowaną do młodych dorosłych. W strefie festiwalowej za pomocą gier i zabaw pokażemy, jak działają mechanizmy zagrożeń związanych z działalnością cyberprzestępców w sieci. Za każdym razem po wykonaniu zadania podpowiemy, jak należy reagować na niebezpieczeństwa i bezpiecznie korzystać z bankowości elektronicznej – mówi Beata Krupińska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.

Koncert główny Bank Millennium Virtual Vibes odbędzie się 13 czerwca o godz. 19:00 i będzie dostępny bezpłatnie dla wszystkich użytkowników platformy Roblox. Dla tych, którzy nie będą mogli dołączyć w dniu premiery – podobnie jak w ubiegłym roku – zaplanowano powtórki  które odbędą się w soboty: 21 i 28 czerwca oraz 5 lipca.

Za koncepcję, realizację i promocję wydarzenia odpowiada agencja Game Changer (Group One). Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, za opracowanie kreacji reklamowych – agencja Change Serviceplan. Głównym partnerem tegorocznej edycji jest Bank Millennium. Partnerami wydarzenia są także: Doritos oraz Pepsi.