Działania obejmują obsługę komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych w ramach akcji #MamWpływ.
Vibez.pl to serwis Wirtualnej Polski dla Generacji Z tworzony przez jej przedstawicieli. Realizowany w ramach niego projekt #MamWpływ, dofinansowany przez Unię Europejską, ma na celu promowanie idei sprawczości wśród młodych.
ContentHouse odpowiada za komunikację akcji na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTubie. Obejmuje ona różne formaty: posty statyczne, animacje, quizy, ankiety, memy i materiały wideo. W kolejnych etapach planowane są także współprace z influencerami.
– Komunikację budujemy wokół głównego tematu akcji, czyli wpływu, jaki przedstawiciele Generacji Z mają zarówno na swoje życie, jak i świat, który ich otacza. Pokazujemy, że to nie wielkie rzeczy, ale codzienne wybory kształtują ich rzeczywistość. Stawiamy na wyrazisty, atrakcyjny wizualnie content i różnorodność formatów, aby zwrócić uwagę Zetek. Bardzo cieszymy się ze współpracy przy tym ważnym społecznie projekcie – mówi Monika Nykiel, content marketing manager, ContentHouse.
Cztery filary komunikacji to: ekologia, zdrowie psychiczne, LGBTQIA+ i zaangażowanie społeczne. Kluczowymi cechami tworzonych treści są autentyczność, inkluzywność, wyrazistość oraz bliskość codziennym doświadczeniom Zetek.
Po stronie ContentHouse działania nadzoruje Monika Nykiel, head of social media. Współpracę z klientem koordynuje natomiast Agnieszka Trębacz, client service director.
Projekt #MamWpływ potrwa do końca września. Biorą w nim udział także redakcje z krajów partnerskich – Litwy, Bułgarii, Chorwacji i Rumunii.