VerdeAgency rozpoczęła współpracę z marką Sokołów. Agencja odpowiedzialna będzie m.in. za opracowanie nowego pozycjonowania marki, strategii komunikacji i platformy kreatywnej. Prace te zbiegły się z odświeżeniem logo marki oraz designu opakowań, które wprowadzają spójny i nowoczesny wizerunek marki Sokołów.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z VerdeAgency nie tylko ze względu na doświadczenie zespołu, jego kompetencje strategiczne i kreatywne, ale przede wszystkim dlatego, że spotkaliśmy się z podejściem opartym na analizie skuteczności działań marketingowych. Bardzo spodobało nam się też świeże spojrzenie na kategorię, wyprowadzony z niego pomysł strategiczny i pomysł na platformę kreatywną – komentuje Cezary Jasiński, senior marketing director w Sokołów S.A.
– Możliwość pracy dla takiej marki jak Sokołów to dla nas ogromny zaszczyt. Bardzo cieszymy się, że klient zaufał naszej wizji strategicznej i docenił naszą kreatywność. Już na wstępie naszej współpracy ogromnym wyróżnieniem było podsumowanie naszej oferty słowami „zainspirowaliście nas” – mówi Piotr Potorski, współzałożyciel i partner zarządzający VerdeAgency.
VerdeAgency powstała na początku czerwca tego roku. Została założona przez współtwórców Red8 – Piotra Potorskiego (ostatnio pełniącego rolę growth officera i client portfolio officera w Red8/ dentsu), Jerzego Przeździeckiego (ostatnio creative directora w Red8 i TSL directora w dentsu) oraz Jarosława Króla (ostatnio commercial and compliance partnera w dentsu).