VerdeAgency wygrała przetarg na obsługę marki piwa 1664 Blanc z portfolio Carlsberg Polska. Agencja będzie odpowiadać za wsparcie strategiczne marki oraz za stworzenie kompleksowej strategii komunikacji, platformy kreatywnej i bieżącą obsługę strategiczno-kreatywną marki na polskim rynku.
O wyborze VerdeAgency zdecydowała z jednej strony koncepcja kreatywna, która doskonale oddaje charakter marki i jej unikatowość na polskim rynku, z drugiej strony doświadczenie i kompetencje zespołu.
– Piwo 1664 Blanc stoi przed bardzo dużym wyzwaniem, aby silnie zaznaczyć swoją pozycję na rynku i dynamicznie rosnąć zgodnie z założeniami biznesowymi. Dlatego szukaliśmy partnera, który nie tylko rozumie charakter komunikacji na rynku piw w Polsce, ale też potrafi dostosować rozwiązania kreatywne do bieżących potrzeb marki i elastycznie kształtować komunikację dając marce jak najwięcej paliwa do dalszego wzrostu. Zespół VerdeAgency podczas procesu przetargowego przekonał nas, że najlepiej rozumie wyzwania stojące przed marką i potrafią znaleźć skuteczne rozwiązania, niezależnie od ograniczeń z jakimi marka się zmaga – mówi Agnieszka Harabin, senior brand manager marki 1664 Blanc.
– Dla nas to sentymentalny powrót do kategorii, w której wprowadzaliśmy i przez lata budowaliśmy takie marki, jak Harnaś czy Kasztelan. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że wygraliśmy przetarg na obsługę marki 1664 Blanc. Dla nas to kolejne potwierdzenie, że nasz pomysł na VerdeAgency działa i odpowiada na potrzeby klientów. Przed nami niesamowicie ciekawy i pełen wyzwań projekt, bo zbudowanie silnej marki piwa w segmencie premium w Polsce może być precedensem – komentuje Piotr Potorski, współzałożyciel i partner zarządzający VerdeAgency.