VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji

Od lewej: M.Sikorski, Z.Dowiatt, P.Grzegorzewski, E.Kubicka, M.Świejkowski, J.Goleniewski | fot. mat. prasowe

VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.

Do działu obsługi klienta dołączyli Mateusz Sikorski oraz Elżbieta Kubicka. Mateusz pełni rolę client portfolio officera. Przez ostanie 8 lat związany był z agencją Red8. W grupie dentsu pełnił rolę client partnera odpowiedzialnego za współpracę z markami takimi jak Santander, Netia i Kross. Elżbieta Kubicka w VerdeAgency pracuje jako account director. Przez 16 lat realizowała projekty reklamowe w agencji Red8, gdzie odpowiadała m.in. współpracę z pyszne.pl, Polpharma, Hasco-Lek czy PZU.

Dział kreacji VerdeAgency wzmocnił seniorski team kreatywny Jarek Goleniewski i Piotr Grzegorzewski, autorzy m.in. nagradzanej w konkursie Effie komunikacji marki Tarczyński, twórcy reklam pełnych humoru, jak i farmaceutycznej powagi.

Na czele działu content creative stanęła Zofia Dowiatt, odpowiadając za rozwiązania kreatywne oraz produkcyjne agencji w tym zakresie. Zofia doświadczenie zdobywała jako kierowniczka produkcji, producentka i druga reżyserka. W 2017 roku w ramach konkursu 48HFP napisała i wyreżyserowała film „Supresja”, który zdobył wiele nagród, w tym za najlepszy film, reżyserię, główną rolę i zdjęcia.

Kompetencje strategiczne agencji uzupełni Marcin Świejkowski w roli senior strategic plannera.
Marcin specjalizuje się w strategii komunikacji marek z silnym uwzględnieniem nowoczesnych i niestandardowych kanałów komunikacji. Będzie tworzyć i rozwijać m.in. kampanie oparte o ekosystemy TikToka, Discorda, Twitcha, a także experiental marketing i branded content.

Czujemy ogromną dumę, że osoby, z którymi przez kilkanaście lat z sukcesami rozwijaliśmy marki naszych Klientów, postanowiły w pewnym sensie zaryzykować i zacząć z nami nową przygodę, wspierając nas swoim doświadczeniem, pracowitością, kreatywnością i wyjątkowym rozumieniem potrzeb klientów i ich marek – mówi Piotr Potorski, współzałożyciel i partner zarządzający VerdeAgency. – W odpowiedzi na zainteresowanie rynku naszymi usługami postanowiliśmy postawić na sprawdzony w boju zespół. Ale równolegle jesteśmy w intensywnym procesie rekrutacji zupełnie „świeżej krwi” – osób, które będą nas wszystkich zmuszały do wyjścia ze strefy komfortu, którą budowaliśmy przez ostatnie 22 lata. Chcemy twórczo dyskutować i nasze wieloletnie doświadczenie łączyć z nową odwagą kreatywną i strategiczną. Cieszymy się, że już na tym etapie dołącza do nas Marcin i Zofia i mamy nadzieję w najbliższym czasie dołączy do nas kilka kolejnych osób, z którymi w tej chwili rozmawiamy – dodaje.

VerdeAgency powstała na początku czerwca tego roku. Została założona przez współtwórców agencji Red8: Piotra Potorskiego (ostatnio pełniącego rolę growth officera i client portfolio officera w Red8/dentsu), Jerzego Przeździeckiego (ostatnio creative directora w Red8 i TSL Directora w dentsu) oraz Jarosława Króla (ostatnio commercial and compliance partnera w dentsu).

VerdeAgency ma przejąć to, co najlepsze z historii i doświadczenia Red8, oferując świeże podejście do strategii, kreacji i komunikacji. Nowa agencja nie ma być jednak kopią Red8. Założyciele swoje doświadczenie zamierzają połączyć z pomysłami i odwagą przedstawicieli generacji Z. Planują istotnie wychodzić poza standardowe ścieżki działań tzw. 360. Stawiają na branded content oraz unikatowe doświadczenia dla konsumenta bazujące na rozwiązaniach AI i XR.