VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii Bonduelle

VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle to kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.

O wyborze VerdeAgency zdecydowała zwycięska koncepcja strategiczno-kreatywna, która osiągnęła najlepsze wyniki w badaniach konsumenckich. Doceniono również innowacyjne podejście do produkcji – łączące tradycyjny plan zdjęciowy z rozwiązaniami wspieranymi przez AI oraz Unreal Engine.

To bardzo ważny moment dla marki Bonduelle. Zdecydowaliśmy się na odświeżenie logo Bonduelle, szaty graficznej naszych produktów oraz powrót z odświeżonym claimem „Przebojowa chrupkość Bonduelle”. Dlatego kluczowe było dla nas znalezienie partnera, który zapewni odpowiednie wsparcie komunikacyjne. Cieszymy się, że zespół VerdeAgency przyszedł do nas z tak kompleksowo przemyślanym i kreatywnym podejściem do realizacji stojącego przed nami wyzwania. A możliwości optymalizacji budżetu dzięki zastosowaniu AI w procesie produkcji były dodatkowym atutem – mówi Mariola Małkowska, senior brand communication manager w Bonduelle Polska.

Bardzo ucieszyła nas wiadomość, że nasz pomysł nie tylko spodobał się klientowi, ale przede wszystkim zachwycił konsumentów na badaniach. Bonduelle to marka kultowa, a my wracamy do niej z dużym sentymentem – przez kilka lat współtworzyliśmy jej komunikację i wiemy, że Polacy do dziś podśpiewują „Gdzie jest groszek…” za słowami poprzednich reklam tej marki. To także kolejny dowód na to, że połączenie strategii, kreacji i nowoczesnych technologii – takich jak AI – może stanowić realną wartość dla Klientów – komentuje Piotr Potorski, współzałożyciel i partner zarządzający VerdeAgency.