Współpraca w ramach umowy już się rozpoczęła, a jej zakres dotyczy obsługi strategicznej, przygotowania konceptu komunikacyjnego marki oraz opracowania, wdrożenia i produkcji materiałów reklamowych.
Wybór VerdeAgency został uzasadniony wysokim poziomem kompetencji w obszarze działań 360 stopni. Szczególnie istotne znaczenie miała koncepcja kreatywna przedstawiana przez agencję. Została ona oceniona jako najlepiej wpisująca się w obecne potrzeby marki, zapewniająca perswazyjne dotarcie do grupy docelowej, a jednocześnie silnie wyróżniająca się w bloku reklamowym.
– Zdecydowaliśmy się na wybór VerdeAgency, bo przygotowana propozycja jest skrojona na wymiar i dopasowana do wyzwań strategicznych marki. Doceniliśmy doświadczenie zespołu, który częściowo znamy jeszcze z czasów Red8 oraz świeże spojrzenie na insighty grupy docelowej i wynikający z tej analizy pomysł kreatywny. Do tego proponowane wykorzystanie nowoczesnych technologii produkcyjnych daje możliwość w efektywny sposób zrealizować wyróżniającą się komunikację – mówi Katarzyna Marczewska, Bunge Polska.
– Zwycięstwo w tym przetargu to dla nas podwójny sukces. Po pierwsze cieszy nas, że pozycjonowanie VerdeAgency, w którym obiecujemy odważną kreatywność potęgowaną doświadczeniem znajduje uznanie u Klientów i przekłada się na wygrane przetargi. Po drugie wracamy do obsługi marki, którą współtworzyliśmy ponad 10 lat temu. Teraz pod nowym szyldem, z nowymi kompetencjami, ale niezmiennym nastawieniem na budowanie silnej pozycji rynkowej marki – komentuje Piotr Potorski, współzałożyciel i partner zarządzający VerdeAgency.
VerdeAgency powstała na początku czerwca tego roku. Została założona przez współtwórców Red8 – Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla.