VerdeAgency w partnerstwie z Letty wygrała przetarg na obsługę aktywacji influencerskiej dla Cif Infinite + Clean – największej nowości od marki Cif w 2025 roku. W wygranym przetargu za strategię influencerką odpowiedzialne było VerdeAgency, zaś za dobór influencerów i wsparcie – odpowiadało Lettly.
Propozycja VerdeAgency i Lettly została uznana za najlepiej adaptującą strategię stworzoną przez zespół globalny dla tego projektu na polski rynek. Natomiast pomysł kreatywny i zaproponowany dobór influencerów – za gwarantujący najefektywniejszy sposób na zbudowanie świadomości nowego produktu i wyróżnienie go na tle kategorii.
Kampania zaczęła się w kwietniu tego roku i potrwa kilka kolejnych miesięcy.
Współpraca VerdeAgency i Lettly
W ramach kampanii Cif Infinite + Clean, VerdeAgency odpowiada za przygotowanie lokalnej strategii influencerskiej w oparciu o globalne wytyczne oraz za kierunek kreatywny aktywacji. Z kolei agencja strategiczna influencer marketingu Lettly odpowiada za dobór odpowiednich twórców internetowych, zarządzanie współpracami oraz kompleksową realizację całorocznej aktywacji.
Czego możemy się spodziewać? Dzięki doświadczeniu obu agencji kampania trafi w gusta polskich odbiorców, pokazując Cif Infinite + Clean jako sprzymierzeńca w codziennych porządkach, przedstawiając tipy na szybkie sprzątanie oraz challange ze sprzątaniem zaskakujących rzeczy – w lekkiej, zabawnej formie, bliskiej społeczności #cleantok. Całość będzie miała energiczny i humorystyczny ton, który zamieni codzienne sprzątanie w odrobinę przyjemności.
Wspólnie VerdeAgency i Lettly tworzą duet, który skutecznie łączy globalną wizję marki z lokalnym insightem oraz z siłą polskiej sceny influencerskiej.