Platforma samochodowa VEHIS oraz Kanał Zero nawiązały strategiczne partnerstwo w celu stworzenia wspólnie nowej jakości na rynku rozrywki i informacji motoryzacyjnej.
Partnerstwo zakłada szeroką współpracę przy powstawaniu zupełnie nowych formatów video związanych z motoryzacją. Połączenie nowoczesnego, kreatywnego podejścia do mediów oraz znajomość branży motoryzacyjnej mają przekuć się w niespotykaną dotąd ofertę wiedzy, rozrywki i informacji motoryzacyjnej.
– Decyzja o współpracy z Kanałem Zero była dla nas oczywista. Myślą jak my – odważnie i nieszablonowo. Kanał Zero jest synonimem świeżego podejścia do mediów, a my w VEHIS tworzymy nową jakość w procesie wyboru i nabycia samochodu. Oferujemy prawdopodobnie największy wybór dostępnych samochodów, w pełni zdalny proces i niespotykaną dotąd wygodę. Współpraca z Kanałem Zero otwiera przed nami nowe możliwości – pozwala dotrzeć do szerokiej publiczności i pokazać, że zakup samochodu może być prosty i nowoczesny – mówi Jacek Pasławski, członek zarządu VEHIS.
– Chcemy pokazać motoryzację z zupełnie nowej perspektywy. Razem z VEHIS przygotujemy programy, które zaskoczą, będą bawić i dostarczą mnóstwo wartości merytorycznej. Mamy podobną filozofię działania, podobnie myślimy i to pozwoli nam wyjść daleko poza utarte schematy. Jestem przekonany, że nasi widzowie docenią formaty napędzane świeży podejściem i autentycznością Kanału Zero oraz innowacyjnością VEHIS – mówi Krzysztof Stanowski, założyciel Kanału Zero.
Kluczowym elementem partnerstwa będą nowe programy motoryzacyjne, które połączą profesjonalne dziennikarstwo z rozrywką. Widzowie otrzymają regularne podsumowanie najważniejszych wydarzeń w branży motoryzacyjnej, a także lżejsze, rozrywkowe formaty. Współpraca zakłada także ekspozycję marki VEHIS w kluczowych formatach Kanału Zero, w tym poprzez grafiki, linki przekierowujące oraz codzienną widoczność w programach.