Value Media wygrało przetarg Mayoly na obsługę mediową marki Smecta

fot. unsplash.com/@samsonyyc

Agencja mediowa Value Media wygrała przetarg Mayoly na kompleksową obsługę mediową marki Smecta w Polsce. We współpracy ze spółkami Salestube i Labcon (również Group One) będzie odpowiedzialna za komunikację w digitalu wspierającą produkty Smecta Sachets i SmectaGO, której celem jest zwiększenie rozważania zakupu wśród konsumentów.

Kampania obejmuje szeroki wachlarz działań w kanałach online: paid social (Meta i TikTok), YouTube, działania display i wideo oraz SEM, a także współpracę z twórcami internetowymi. Największy nacisk położono na działania contentowe marki i influencerów na platformach społecznościowych.

Szukaliśmy odważnego partnera, który razem z nami przetestuje zupełnie nowy scenariusz komunikacji, pod prąd tego, jak buduje swoją obecność w mediach cała kategoria. Rynek OTC wciąż jest zdominowany przez model TV-first, mimo że ścieżka konsumentów już dawno wygląda inaczej. Zdecydowaliśmy się przełamać ten schemat i całość budżetu alokować tam, gdzie powstaje intencja i gdzie konsumenci szukają odpowiedzi i poleceń do digitalu – mówi Aleksandra Hydzik, brand manager OTC, Mayoly.

Działania mediowe i komunikacyjne w digitalu, które potrwają do końca grudnia, spółki Group One realizują w modelu w House of Communication. Value Media przygotowała strategia, odpowiada za planowanie i zakup mediów,  Salestube odpowiada za kanały specjalistyczne (paid social, programmatic, SEM, SEO, afiliacja), a Labcon Relevant Stories za przygotowanie materiałów kreatywnych do kampanii oraz współpracę twórcami internetowymi. Zakres współpracy obejmuje także konfigurację kont reklamowych w poszczególnych kanałach, uruchomienie profili w social mediach oraz wdrożenie narzędzi raportowania efektów z kampanii.