Value Media obroniło budżet mediowy Żabka Polska

Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci sklepów Żabka Polska i tym samym kontynuuje współpracę, którą rozpoczęła w grudniu 2023 roku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup wszystkich mediów. Działania komunikacyjne w zakresie budżetu mediowego Value Media będzie realizowała w modelu House of Communication we współpracy z agencją MarTech i e-commerce connected Salestube.

Należąca do Group One agencja Value Media obroniła budżet mediowy 360 w drodze kilkuetapowego przetargu.

W Żabce od lat stawiamy na pogłębianie więzi z konsumentami, odpowiadając na ich różnorodne potrzeby o każdej porze dnia. W naszej komunikacji i zintegrowanych działaniach marketingowych chcemy współpracować z partnerem, który będzie towarzyszył nam w dynamicznym rozwoju, budował świadomość złożonej oferty Żabki i innowacyjnych rozwiązań. Value Media przez ostatnie dwa lata było partnerem, który wszystkie te potrzeby adresował poprzez strategię opartą na danych, a przy tym realizował założone cele biznesowe i wyróżniał się najwyższą jakością współpracy. Tę samą jakość zobaczyliśmy w przebiegu tego przetargu – mówi Jarosław Serednicki, marketing & digital director w Żabka Polska.

Żabka Polska jest jednym z największych i najbardziej innowacyjnych retailerów w Polsce, który dziennie obsługuje ponad 4 mln transakcji. Pod względem budżetów reklamowych Żabka Polska znajduje się w Top 5 największych reklamodawców w kategorii retail w Polsce wśród sieci handlowych. Od 27 lat konsekwentnie rozwija w Polsce format convenience, dostarczając klientom szybkie i wygodne rozwiązania, które oszczędzają ich czas. Dziś sieć współpracuje z ponad 10 000 franczyzobiorców, a rocznie planuje otwierać 1300 nowych sklepów. Żabka to nie tylko lider segmentu convenience, lecz także marka rozpoznawalna i lubiana przez miliony Polaków, stale dostosowująca ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów i przedsiębiorców. W październiku 2025 roku Żabka świętowała kolejny kamień milowy w historii swojego rozwoju, którym było otwarcie 12 000. sklepu w Polsce.

Po dwóch latach wspólnej pracy, pełnej intensywnych kampanii, odważnych pilotaży oraz projektów data powered, curiosity driven udowodniliśmy, że potrafimy dostarczać wyniki, które realnie napędzają biznes klienta. Fakt, że Żabka powierza nam swój budżet mediowy na kolejne dwa lata, to najlepszy dowód zaufania i motywacja dla całego zespołu House of Communication – mówi Rafał Wachnik, managing director Value Media.

Współpraca Value Media z Żabka Polska rozpoczęła się w grudniu 2023, kiedy Value Media przejęło obsługę mediową sieci sklepów od Spark Foundry. Działania komunikacyjne agencja realizuje w modelu House of Communication we współpracy z agencją MarTech i e-commerce connected Salestube.

Przetarg był koordynowany przez audytora zewnętrznego, Media Strategy.