Uniwersytet WSB Merito i Harbingers łączą siły w kampaniach social commerce

Wraz z początkiem 2025 roku Uniwersytety WSB Merito, największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce, rozpoczęła strategiczną współpracę z Harbingers. Partnerstwo koncentruje się na kampaniach social media, które wesprą uczelnię w pozyskiwaniu leadów na studia oraz rozwoju nowych kanałów marketingowych.

Merito to lider nowoczesnej edukacji, który od lat łączy praktyczne podejście do nauki z realnymi oczekiwaniami rynku pracy. Dzięki elastycznym programom studiów licencjackich, magisterskich, MBA i podyplomowych, uczelnia przyciąga tysiące studentów rocznie, umożliwiając im łączenie nauki z pracą i zdobywanie doświadczenia zawodowego już na etapie studiów.

W ramach współpracy z agencją digital marketingową Harbingers będzie odpowiedzialne za kompleksowe kampanie Meta Ads, które pomogą efektywnie dotrzeć do kandydatów zainteresowanych studiami w Merito. Kolejnym krokiem w ramach strategii social mediowej, będzie rozwój kolejnych kanałów, które pozwolą na jeszcze skuteczniejszą komunikację z przyszłymi studentami.

– Rozwój social commerce w branży edukacyjnej wymaga precyzyjnej strategii i efektywnego wykorzystania narzędzi reklamowych. Współpraca z Harbingers to dla nas ważny krok w zwiększaniu skuteczności kampanii i dotarcia do odpowiednich grup odbiorców – mówi Agnieszka Szczepkowska, kierownik komunikacji w mediach społecznościowych w Merito.

Harbingers, jako ekspert w działaniach digitalowych, wesprze Merito w optymalizacji kampanii, analizie efektywności oraz skalowaniu działań w przyszłości.

– Edukacja to dynamicznie rozwijająca się branża, w której kampanie social commerce mają kluczowe znaczenie. Cieszymy się, że możemy wspierać Merito w realizacji ambitnych celów i pomóc w budowaniu strategii, która przyciągnie nowych studentów – podkreśla Dawid Małkowski, senior new business developer w Harbingers.

Nowa strategia mediów społecznościowych to krok w stronę jeszcze lepszego dopasowania komunikacji do potrzeb kandydatów oraz maksymalizacji skuteczności działań promocyjnych Merito w przestrzeni online.