UNIQA startuje z nową marką ubezpieczeń komunikacyjnych Pevno

UNIQA w Polsce stworzyła nową, oddzielną linię ubezpieczeń komunikacyjnych z myślą o klientach oczekujących szybkiej i prostej oferty. Za koncept kreatywny kampanii launchującej markę Pevno odpowiada agencja Labcon, wspólnie z domem produkcyjnym Media Ready. Strategię wprowadzenia marki na rynek oraz działania mediowe prowadzi agencja mediowa Value Media. Kampania realizowana jest w modelu house of communication.

Z początkiem lipca wystartowała szeroko zasięgowa digitalowa kampania launchujaca markę Pevno – nową na rynku ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych dla osób ceniących sobie prosty proces zakupowy i samoobsługę posprzedażową. Koncepcja kreatywna kampanii digitalowej została przygotowana przez agencje Labcon relevant stories i dom produkcyjny Media Ready, również należące do największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, Group One.

Idea kreatywna opiera się na realnych insightach – OC to obowiązek, ale nikt nie chce przepłacać za obowiązki. Właśnie dlatego Pevno wchodzi na rynek z jasnym komunikatem: nie oszczędzaj na sobie, tylko na OC. Z Pevno załatwienie obowiązkowego ubezpieczenia jest proste i niedrogie — polisa jest przejrzysta, dostępna zarówno w wersji samoobsługowej, jak i u agenta.

Za strategię, planowanie i zakup mediów cyfrowych odpowiada kompleksowo agencja mediowa Value Media. Działania mediowe w digitalu obejmują m.in.: social media, SEO, SEM, oraz programmatic video na Youtube, programmatic display oraz screening na portalu otomoto.pl.

Łatwo. Tanio. Pevno – na podstawie tego claimu przygotowaliśmy strategię budowania silnej rozpoznawalności nowej oferty w kanałach digitalowych. Kluczowe jest dla nas kształtowanie wizerunku Pevno, jako marki uczciwej, pomocnej, transparentnej i godnej zaufania oraz „sprytnego wyboru” spośród ubezpieczeń OC dla klientów, którzy cenią sobie prosty proces zakupowy, samoobsługę posprzedażową oraz niską cenę – mówi Joanna Rojewska, business director w Value Media.

Tę prostotę i realne oszczędności agencje ujęły w przymrużeniem oka w digitalowym spocie wideo poprzez przerysowaną postać właściciela OC od Pevno. Przejeżdża on przez spokojne miasteczko obwieszony złotem, burząc codzienną rutynę i wywołując niedowierzanie oraz podziw u lokalnych mieszkańców. Styl „raperskiego bogactwa” zderzony jest  tu z szarą rzeczywistością prowincji, tworząc pełną kontrastów i humoru narrację. Absurdu i lekkości  całej historii dodaje nietypowe zwierzątko kierowcy — gęś, która również skorzystała na oszczędnościach swojego opiekuna.