Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
Unilever – jeden z wiodących, światowych dostawców produktów z grup Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition czy Ice Cream, powierzył swoją komunikację na polskim rynku Agencji 38 Content Communication. Producent brandów takich jak m.in. Dove, Rexona, Domestos, CIF, Knorr, Amino, czy Magnum, będzie wspierany przez zespół agencji zarówno w zakresie działań media relations, jak również PR-u korporacyjnego, sustainability czy komunikacji wewnętrznej.
– Poszukiwaliśmy agencji, która przygotuje i wdroży strategię działań PR dostosowaną do realiów polskiego rynku, a jednocześnie odpowiadającą na nasze globalne cele. Wierzę, że 38 Content Communication jest partnerem, z którym zrealizujemy nasze plany w bardzo dynamicznym otoczeniu komunikacyjnym rynku FMCG – mówi Maciej Lasoń, communication & corporate affairs director CEE Unilever.
– Kluczowe jest dla nas głębokie rozumienie globalnych celów i wyzwań Unilevera oraz podległych mu brandów. Dzięki wysokiej spójności wartości jesteśmy w stanie dostarczyć naszemu partnerowi jakościową obsługę i satysfakcjonujące wyniki. Od lat z licznymi sukcesami na koncie udowadniamy, że PR jest sztuką w świecie biznesu. Nasze doświadczenia i kompetencje pozwolą wdrożyć nową wizję działań PR dla Unilever na polskim rynku – dodaje Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
Za działania strategiczne odpowiada dział strategii: Martyna Solińska i Agnieszka Cieślarek. Za kompleksową obsługę klienta w zakresie działań PR odpowiedzialny jest zespół Karoliny Śmiejkowskiej.