Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Zadanie przetargowe polegało m.in. na przygotowaniu pomysłu na kampanię non-standard mającą spełnić określone cele biznesowe, a jednocześnie obalać bariery potencjalnych użytkowników aplikacji dotyczące rzeczy z drugiej ręki. W realizację tego zadania wraz z UM zaangażowany był również zespół MBCS (Mediabrands Content Studio), realizujący dla klientów grupy IPG Mediabrands projekty z obszarów non-standard i social media. O wyborze UM jako partnera do realizacji działań mediowych w Polsce zdecydowały motywacja, konkurencyjna oferta cenowa i wyróżniająca się propozycja kampanii TV Non-Standard.
Audytorem w przetargu Vinted była firma AuditStar.
Współpraca UM i Vinted rozpoczęła się z początkiem lipca 2024 r., a pierwsza wspólna kampania promująca misję Vinted – sprawienie, by rzeczy z drugiej ręki stały się pierwszym wyborem – zacznie się jeszcze w wakacje.
Polska jest jednym z 22 rynków, na których działa Vinted. Platforma pojawiła się w naszym kraju w 2013 roku i ma obecnie ponad 10 mln zarejestrowanych użytkowników.