Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie.
Poza obsługą Froneri w Polsce, UM odpowiada również za działania komunikacyjne klienta na kolejnych 6 rynkach: w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Litwie, Łotwie i w Estonii. W tym celu agencja stworzyła w swoich strukturach kolejny międzynarodowy hub. Na jego czele stoi Agnieszka Barańska, group communications manager.
UM współpracuje z Froneri Polska od 2019 roku, odpowiadając za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów online i offline dla marek z portfolio Froneri.
Froneri jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja pracuje już w takim modelu z Dyson (region CEED), KenVue (region CEE) i H&M (20 rynków Europy Wschodniej), konsekwentnie rozwijając zespół, ofertę hubową i zautomatyzowane narzędzia wspierające zarządzanie wielorynkowymi strukturami klientów. Według rankingu RECMA, UM ma największy w Polsce zespół odpowiadający za realizację działań dla klientów na zagranicznych rynkach.