UM rozszerza współpracę z Upfield

Producent Ramy i Flory powierzył UM koordynację działań na kolejnych rynkach.

Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) stworzyła w swoich strukturach kolejny międzynarodowy hub – to efekt rozszerzenia współpracy z Upfield, największym na świecie producentem żywności pochodzenia roślinnego i właścicielem marek takich jak Flora, Rama, ProActiv, Violife, Delma i Kasia.

UM został agencją mediową Upfield po wygranym w 2023 roku globalnym przetargu.

– Wraz z rozpoczęciem współpracy z Upfield w Polsce otrzymaliśmy też zadanie utworzenia struktur hubowych do obsługi mediowej marek koncernu na innych europejskich rynkach. Uruchomienie nowego hubu oznacza, że odpowiadamy teraz za działania komunikacyjne Upfield na 5 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Grecji – mówi Michał Jasiński, Managing Director UM Poland & CEE.

Upfield jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja konsekwentnie umacnia swoją ofertę hubową i pracuje już w takim modelu z Dyson (regiony CEE i CES), KenVue (region CEE), H&M (20 rynków Europy Wschodniej + Turcja) i Froneri (7 rynków CEE). Według rankingu RECMA, UM ma największy w Polsce zespół odpowiadający za realizację działań dla klientów na zagranicznych rynkach.