Producent Ramy i Flory powierzył agencji mediowej UM Poland koordynację działań na kolejnych rynkach.
Agencja mediowa UM Poland (IPG Mediabrands) stworzyła w swoich strukturach kolejny międzynarodowy hub – to efekt rozszerzenia współpracy z Flora Food Group, producentem żywności pochodzenia roślinnego i właścicielem marek takich jak Flora, Rama, ProActiv, Violife, Delma i Kasia.
UM został agencją mediową Flora Food Group po wygranym w 2023 roku globalnym przetargu.
– Wraz z rozpoczęciem współpracy z Flora Food Group w Polsce otrzymaliśmy też zadanie utworzenia struktur hubowych do obsługi mediowej marek firmy na innych europejskich rynkach. Uruchomienie nowego hubu oznacza, że odpowiadamy teraz za planowanie i zakup mediów Flora Food Group na 5 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Grecji – mówi Michał Jasiński, managing director UM Poland & CEE.
Flora Food Group jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja rozszerza swoją ofertę hubową i pracuje już w takim modelu z Dyson (regiony CEE i CES), KenVue (region CEE), H&M (20 rynków Europy Wschodniej + Turcja) i Froneri (7 rynków CEE). Według rankingu RECMA, UM ma największy w Polsce zespół odpowiadający za realizację działań dla klientów na zagranicznych rynkach.