Trwa letnia aktywacja konsumencka „Share Your Summer Vibe” Lipton Ice Tea

Według danych Spotify to pierwsza w Polsce aktywacja konsumencka wykorzystująca ten serwis streamingowy jako element mechaniki konkursowej. Kampania „Share Your Summer Vibe” adresowana jest głównie do pokolenia Z. Dla tej grupy wiekowej korzystanie z aplikacji Spotify to codzienność, dzielenie się muzyką odwierciedla ich nastroje, a tworzenie playlist jest natywnym zachowaniem. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Kampanii towarzyszy aktywacja konsumencka. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić dowolny napój Lipton Ice Tea, zarejestrować się na stronie konkursowej www.liptonicedtea.com/pl/lato-zycia oraz podzielić linkiem do ulubionego letniego kawałka z serwisu Spotify wraz z uzasadnieniem, dlaczego właśnie on kojarzy się zgłaszającemu z letnim vibem. Do wygrania są dwa pakiety wyjazdowe VIP na Sziget Festival 2025 oraz 2026, a także vouchery do wykorzystania na platformie Going.

Na profilu marki Lipton Ice Tea Polska  w serwisie  Spotify powstają także wakacyjne playlisty złożone z utworów zwycięzców z każdego tygodniowego etapu. Ambasadorami aktywacji są Tribbs, Ola Kot, Nita oraz Artur Sikorski, którzy tworzą własne materiały kampanijne oraz playlisty. Kampania obejmuje nośniki OOH, radio oraz social media (Meta, YouTube).  Obsługą konkursu zajęła się agencja Avanti.

Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncepcję kreatywną kampanii, Zenith – strategiczne planowanie i zakup mediów. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

Link do przykładowej playlisty: open.spotify.com/playlist/0fh0HrrUm94xUOVoZQ36gz