Działania kampanijne kierowane są do kobiet, a w szczególności do przedstawicielek pokolenia Z, które marka chce zachęcić do używania kosmetyków przeznaczonych do depilacji i higieny intymnej, stawiając na edukację w zakresie pielęgnacji skóry.
Na potrzeby kampanii przygotowany został żywy, kolorowy spot digital osadzony w klimacie produktów i idei kreatywnej, pod znanym już hasłem „Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami”.
Tym samym kontynuowane są idee ciałopozytywności i przełamywania schematów, zapoczątkowane kultowym spotem z 2016 roku.
– Kampania, prowadzona pod hasłem „Kobiety są z Venus”, celebruje unikalność każdej kobiety, łącząc delikatność z efektywnością pielęgnacji. Kosmetyki Venus to synonim troski o skórę, która po goleniu jest jedwabiście gładka i nawilżona. Nowa kampania podkreśla, że niezależnie od tego, kim jesteś i jaką drogę wybierasz, Venus jest tu, aby Cię wspierać, dbając o Twoją pewność siebie na każdym kroku – mówi Małgorzata Funek, brand manager w Pharma C Food Sp. z o.o.
W ramach tegorocznej współpracy do udziału w kampanii zaproszone zostały znane influencerki, m.in. Sandra Rugała, która nagrała piosenkę przewodnią. Utwór w ciągu miesiąca osiągnął 1,6 miliona wyświetleń.
– Z firmą Venus współpracowaliśmy już w 2016 roku. Nasza kampania zakończyła się wielkim sukcesem, dlatego w 2024 postanowiliśmy ją… odświeżyć! Zremasterowaliśmy piosenkę sprzed 8 lat przy współpracy z influencerką, Sandrą Rugałą. Mocny beat, soczyste kolory, świeżość, młodość i radość: w ten sposób chcemy dotrzeć do odbiorczyń z pokolenia Z – komentuje Kasia Borowiec, senior digital specialist w Ancymonach (*ancy).
Kampania jest realizowana w digitalu i skupiona mocno wokół social mediów (Tik Tok, Instagram, Facebook) oraz influencer marketingu. Potrwa 3 miesiące. W jej ramach zaplanowana jest również aktywacja konsumencka w formie konkursu, który zorganizowany zostanie na Instagramie marki Venus.