Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Podczas uroczystej gali w historycznej siedzibie browaru marki Whitbread wręczono nagrody za branding i komunikację marki. – Ten konkurs był dla nas zawsze ważny. Touchideas zajmuje się transformacją marek. To oznacza ich tworzenie, rebranding, wprowadzanie zmian strategicznych. Poziom Transform Awards w tym roku był bardzo wysoki. Stanęliśmy w szranki z najlepszymi agencjami międzynarodowymi, posiadającymi swoje biura na całym świecie. Cieszymy się, że to właśnie nasze projekty zostały dostrzeżone i nagrodzone – mówi Bartek Serafiński, dyrektor zarządzający agencji
Agencja z Polski otrzymała aż pięć nagród: Złoto, 2 Srebra, Brąz, a także jedno wyróżnienie. – Na pięć nominacji dostaliśmy aż pięć statuetek. To wielka satysfakcja widzieć, jak nasze projekty nie tylko rozwiązują problemy biznesowe klientów, ale przede wszystkim zyskują uznanie wśród najlepszych twórców marek – komentuje. Marta Szymkowiak, designerka i współautorka nagrodzonych prac, zwraca uwagę na jeszcze jedną kwestię – „Pomimo tego, że nasz zespół jest kameralny, chcieliśmy się zmierzyć z największymi. Do konkursu zgłosiły swoje prace tak znaczące agencje jak Pentagram, Interbrand czy Landor. I już samo to, że udało nam się stanąć obok nich na scenie, jest dla nas dużym wyróżnieniem. Oni byli naprawdę pod dużym wrażeniem”.
Oto pełna lista tegorocznych nagród i wyróżnień: Złoto za kreację marki Oaie Not dla sieci sklepów Profi, Srebro za identyfikację wizualną dla marki Zakoznami, Srebro za branding marki QLI, Brąz za rebranding sieci sklepów Dealz, wyróżnienie za naming Zakoznami.
– Tegoroczny sukces dał nam apetyt na więcej. Wróciliśmy do Warszawy pełni inspiracji i nowej energii. – podsumowuje Marta Szymkowiak. – Już dzisiaj, w pierwszym kwartale, mamy w portfolio kilka nowych, wyjątkowych projektów, z którymi na pewno pokażemy się w Londynie w przyszłym roku – dodaje Bartek Serafiński.