Na początku maja do zespołu Lighthouse dołączył Tomasz Szurawski, obejmując nowo utworzone stanowisko Chief Development Officer. Będzie wspierał rozwój biznesu firmy kierując działaniami z zakresu sprzedaży i marketingu.
– W mediach przepracowałem 23 lata. Ostatnie pół roku bycia poza nimi utwierdziło mnie w przekonaniu, że moje serce należy do tej właśnie branży. Wciąż mam w sobie drive na dalszy rozwój i nowe projekty. Stąd decyzja o powrocie i gotowość podjęcia ciekawych wyzwań w Lighthouse. Niektórych spośród Latarników znam od 20 lat. Wiem, że nie ma tu odcinania kuponów, jest za to możliwość realizacji zawodowych ambicji, gdzie indziej nie do spełnienia – mówi Tomasz Szurawski.
– Utworzenie stanowiska Chief Development Officer to naturalny krok w rozwoju Lighthouse. Chcemy jeszcze skuteczniej łączyć strategiczne myślenie o sprzedaży, marketingu i rozwoju oferty z potrzebami naszych klientów oraz szybko zmieniającym się rynkiem. Doświadczenie Tomka w budowaniu i rozwijaniu projektów biznesowych będzie dla nas ogromnym wsparciem w tym zakresie – komentuje Przemysław Mitraszewski, prezes zarządu Lighthouse.
Tomasz Szurawski to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów z obszarów sprzedaży, komunikacji i marketingu, zarówno B2B, jak i B2C. Przed dołączeniem do Lighthouse był związany z organizacją biznesową Corporate Connections, wcześniej przez 10 lat pracował w Grupie PTWP, gdzie pełnił m.in. funkcję prezesa zarządu spółki zależnej Publikator, dyrektora ds. nowych projektów Grupy oraz szefa targów 4 Design Days. Odpowiadał również za system płatnych subskrypcji portali.
W swojej karierze zawodowej współpracował z czołowymi, polskimi wydawnictwami i markami mediowymi, takimi jak Newsweek Polska, Forbes, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna czy Fakt. Przez ponad dekadę związany z Ringier Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał m.in. za PR, CSR, komunikację wewnętrzną i korporacyjną oraz marketing i sprzedaż B2B. Pełnił również rolę dyrektora marketingu korporacyjnego w Gremi Media i dyrektora ds. projektów B2B w biurze reklamy spółki Infor Biznes.