Tomasz Romanowicz dołącza do agencji UNMUTE jako business manager

fot. mat. prasowe

W październiku br. Tomasz Romanowicz objął stanowisko business managera w agencji marketingu inkluzywnego UNMUTE. Wcześniej związany był z należącą również do Group One spółką Salestube, a także Kamikaze Interactive (obecnie: Altavia Kamikaze + K2) oraz Bluerank. Dzięki swojemu doświadczeniu w rozwijaniu nowych biznesów i budowaniu długofalowych relacji z kluczowymi klientami jego dołączenie doskonale wpisuje się w strategiczne cele rozwoju UNMUTE.

W nowej roli business managera Tomasz Romanowicz będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi klientami i partnerami agencji, zarządzanie projektami UNMUTE, planowanie i realizacje działań marketingowych wspólnie z zespołem agencji oraz za współpracę ze środowiskiem osób z niepełnosprawnościami.

Tomasz Romanowicz z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat. Jako account i project manager zbudował bogate doświadczenie w zarządzaniu relacjami biznesowymi oraz w prowadzeniu projektów digitalowych dla klientów m.in. z branży turystycznej, medycznej i motoryzacyjnej. Pracował z największymi polskimi markami e-commerce, odpowiadając za optymalizację procesów biznesowych i zwiększanie efektywności kampanii marketingowych, a także jako analityk webowy w spółce martech & e-commerce connected Salestube. Tomasz od Grudnia 2023 roku reprezentowany jest przez UNMUTE Talents – agencje talentów, która jest jednym z trzech filarów działalności agencji, a jej celem jest angażowanie OzN w projekty reklamowe i biznesowe.

Wieloletnie doświadczenie Tomka w tworzeniu skutecznych strategii digitalowych i e-commerce’owych, a także umiejętność zarządzania złożonymi projektami będzie nieocenionym wsparciem w rozwoju UNMUTE. Jego kompetencje, a jednocześnie reprezentowanie środowiska OzN pozwolą nam na jeszcze skuteczniejsze i efektywne prowadzenie naszych działań tak, aby wspólnie z firmami i organizacjami tworzyć projekty marketingowe uwzględniające inkluzywność i dostępność dla osób z niepełnosprawnością – mówi Monika Rosłoniec, general manager UNMUTE.

Agencja UNMUTE to wyjątkowa inicjatywa na rynku komunikacji marketingowej i pionierskie w tej branży wspólne przedsięwzięcie biznesu i NGO. Realizuje projekty z zakresu marketingu inkluzywnego, wspierając firmy, marki i inne podmioty komercyjne oraz środowisko osób z niepełnosprawnościami (OzN) w skutecznej walce ze wszelkimi aspektami wykluczenia OzN. W swoim portfolio ma realizacje dla takich marek jak: Bank Millennium, BLIK, Biedronka czy C&A. Dzięki innowacyjnemu podejściu oraz doświadczeniu zespołu UNMUTE dąży do eliminacji barier w komunikacji i tworzenia dostępnych rozwiązań, które angażują wszystkich użytkowników.

Informacja Prasowa w PJM