Tomasz Gadziński dołączył do MediaPlus jako business & AI transformation director

fot. mat. prasowe

Z początkiem października do agencji mediowej MediaPlus dołączył Tomasz Gadziński, obejmując nowo utworzone stanowisko business & AI transformation director. W tej roli będzie odpowiedzialny zarówno za obsługę klientów spółki jak i przyspieszenie automatyzacji procesów i transformację pracy zespołów biznesowych z wykorzystaniem rozwiązań AI.

W ramach nowej funkcji zbuduje i zrealizuje roadmapę automatyzacji oraz AI dla MediaPlus – od diagnozy „end-to-end” procesów (planowanie, zakup, raportowanie, billing, QA), przez projektowanie i pilotaż rozwiązań, po skalowanie tych rozwiązań w zespołach. Jako Business Director Gadziński będzie rozwijał współpracę z kluczowymi klientami, koordynował działania wielodyscyplinarnych zespołów w modelu House of Communication oraz wzmacniał ofertę doradczą w obszarach data-driven media i efektywności marketingowej. W jego roli będzie także podnoszenie jakości obsługi i zwiększanie wartości biznesowej projektów poprzez łączenie kompetencji mediowych, MarTech i komunikacyjnych.

Tomasz Gadziński to doświadczony Client Director z blisko 14-letnim stażem w branży komunikacji i mediów. Od 2020 roku związany był z EssenceMediacom (wcześniej Mediacom), gdzie przez ostatnie cztery lata prowadził zespół kliencki pracujący dla marki telekomunikacyjnej PLAY. Wcześniej, jako digital lead, współpracował z Grupą PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel) oraz The Coca-Cola Company. Objęcie nowej roli w MediaPlus to powrót do struktur Group One. Poprzednio związany był z Value Media gdzie pracował dla takich marek jak L’Oreal, PKO Bank Polski, Jaguar & Land Rovera oraz Amika. Karierę w branży zaczynał w Starcom Mediavest Group.

MediaPlus to miejsce, gdzie ambicja wyznacza kierunek, a technologia nadaje tempo. Tomek doskonale rozumie to podejście – potrafi prowadzić złożone projekty tak, by AI nie była kolejnym buzzwordem, lecz realną przewagą – powiedziała Martyna Rogozińska, head of business w MediaPlus.

AI nie jest celem samym w sobie – to narzędzia, które mają pomagać podejmować lepsze decyzje i szybciej dowozić wartość. Skupimy się na praktycznych wdrożeniach: automatyzacji powtarzalnych zadań, ustrukturyzowaniu wiedzy i tworzeniu asystentów, które realnie odciążą zespoły – powiedział Tomasz Gadziński, business & AI transformation director MediaPlus

W obszarze implementacji innowacji i rozwiązań AI Gadziński będzie ściśle współpracował z ekspertami Group One oraz Serviceplan Group, adaptując istniejące narzędzia i dobre praktyki do potrzeb MediaPlus.