Tomasz Cichocki dołącza do Altavia Kamikaze + K2, jako head of social media pokieruje działem SoMe i jego transformacją AI

Agencja Altavia Kamikaze + K2 strategicznie wzmacnia swój dział social media – na jego czele staje Tomasz Cichocki, który będzie nim zarządzał, ale i pokieruje jego transformacją w oparciu o sztuczną inteligencję, której celem będzie przełożenie technologicznych innowacji na realny wzrost biznesowy klientów agencji. Cichocki będzie raportował do Bartosza Załęckiego.

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Tomasz Cichocki, który jako head of social media będzie odpowiedzialny za integrację rozwiązań AI z ofertą i procesami działu. Jest to strategiczny ruch, mający na celu zwiększenie efektywności działań dla klientów agencji.

Bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2 Tomasz Cichocki, jako social media director, zarządzał zespołem ponad 40 ekspertów w agencji They Digital, a wcześniej przez 8 lat w Ogilvy Poland kierował działem PR, Social Media & Influence, gdzie między innymi współtworzył kampanie, które łącznie zdobyły ponad 35 nagród, m.in. dla Greenpeace i LEGO. Ma 20 lat doświadczenia w branży, karierę zaczynał w 2005 r., jako dziennikarz w wydawnictwie IDG.

Do zadań Cichockiego należy m.in. rozwój zespołu, kształtowanie oferty SoMe oraz aktywne wsparcie działu new business. Priorytetem jest jednak wdrożenie transformacji AI, która ma na celu nie tylko optymalizację pracy, ale przede wszystkim dostarczanie klientom bardziej zaawansowanych strategii, kreatywnych propozycji działań w SoMe oraz pogłębionej analityki. Tomasz Cichocki będzie raportował do Bartosza Załęckiego, partnera w Altavia Kamikaze + K2.

W czasach, gdy liczba globalnych użytkowników social media przekroczyła 5 miliardów, a 9 na 10 firm wykorzystuje je jako kluczowy kanał marketingowy, Altavia Kamikaze + K2 stawia na rozwój kompetencji, które dziś decydują o przewadze konkurencyjnej marek. Dołączam do tej agencji, bo ma ona determinację do bycia liderem zmian, a nie tylko podążania za trendami. Moim celem jest zbudowanie działu, w którym AI nie jest tylko modnym hasłem, ale realnym narzędziem pracy, które pozwala tworzyć skuteczniejsze i bardziej angażujące strategie. Chcemy wykorzystać technologię do budowania silnych marek w social mediach – komentuje Tomasz Cichocki.

Rynek social media dojrzewa i profesjonalizuje się w niesamowitym tempie, a AI rewolucjonizuje zasady gry. Potrzebowaliśmy na pokładzie lidera, który nie tylko rozumie ten świat, ale potrafi przekuć technologiczną rewolucję w realną wartość biznesową dla naszych klientów. Doświadczenie Tomka w zarządzaniu dużymi, złożonymi zespołami i budowaniu wzrostu biznesu są dokładnie tym, czego szukaliśmy. Jego zadaniem jest sprawić, by nasz dział social media był nie tylko kreatywny, ale przede wszystkim stał się strategicznym partnerem dla marek gotowych na wyzwania przyszłości – dodaje Bartosz Załęcki, partner w Altavia Kamikaze + K2.