Grupa They.pl wyodrębnia w swojej strukturze nową agencję 5BONSAI, która funkcjonuje jako dedykowany podmiot, specjalizujący się w obszarach eCRM i marketing automation. Funkcję CEO objął Tobiasz Bierka, który jest związany z grupą od 9 lat. 5BONSAI koncentruje się nie tylko na rynku polskim, ale jednocześnie rozpoczyna też ekspansję na kilka wybranych rynków Europy Zachodniej.
5BONSAI powstała jako odpowiedź Grupy They.pl na rosnące zapotrzebowanie klientów i marek na spersonalizowaną, opartą na ścisłej analizie danych komunikację do konsumentów i użytkowników poprzez systemy eCRM.
Agencję 5BONSAI tworzy zespół ponad 50 ekspertów eCRM i profesjonalistów MarTech, korzystających z ponad 25 narzędzi do automatyzacji i analityki marketingu. 5BONSAI posiada status partnera Salesforce, specjalizując się w obsłudze platformy Marketing Cloud, a także partnera Synerise – jednego z liderów technologicznych w Polsce.
5BONSAI jest częścią Grupy They.pl, zbudowanej wokół agencji digital marketingowej They.pl, działającej na rynku od ponad 15 lat i realizującej projekty digital (w tym również eCRM i marketing automation) dla firm takich jak m.in. Samsung, New Balance, Nestlé, Nespresso, Crocs czy CCC.
– Utworzenie 5BONSAI to kontynuacja strategii rozwoju w obszarze eCRM, którą konsekwentnie realizowaliśmy przez ostatnie lata w ramach agencji They.pl. Nawiązaliśmy przez te lata współpracę zarówno z globalnymi markami, jak i liderami biznesu na rynku polskim, powiększyliśmy zespół o znakomitych ekspertów, zadbaliśmy również o wewnętrzne procesy obsługi klienta, dzięki którym zapewniamy naszym klientom kompleksową obsługę. Zgromadzona wiedza i kompetencje pozwalają nam teraz pójść o krok dalej – stworzyć osobną agencję wyspecjalizowaną w tej dziedzinie i działać skutecznie nie tylko na polskim rynku, ale i szerzej, bo zaczynamy od razu ekspansję na kilka wybranych rynków europejskich, a konkretnie: Niemcy, Szwajcarię, Francję, Benelux oraz Wielką Brytanię – mówi Tobiasz Bierka, CEO spółki 5BONSAI.
Tobiasz Bierka jest związany z They.pl od 2015 roku, gdy rozpoczął budowę od podstaw pionu eCRM – od strategii ofertowej, poprzez zatrudnienie specjalistów i ich rozwój, aż po nawiązanie współpracy z kluczowymi klientami agencji w tym obszarze. Przez cały ten czas pełnił w They.pl funkcję eCRM & marketing automation director.
Jako CEO nowej spółki będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój prowadzonych projektów eCRM oraz jej ekspansję zagraniczną.