TIVIO Studio wzmacnia zespół w Polsce

fot. mat. prasowe

TIVIO Studio, międzynarodowa firma rozwijająca innowacyjne rozwiązania medialne             i wspierająca twórców cyfrowych w całej Europie, ogłasza rozbudowę polskiego zespołu. Do grona ekspertów dołączają: Olga Naparty-Małysz, Agata Czajkowska, Damian Daszek oraz Sylwia Miklas.

TIVIO Studio działa na styku mediów, technologii i twórczości internetowej, tworząc rozwiązania dopasowane do współczesnego świata contentu – od kanałów telewizyjnych, przez streaming interaktywny, aż po zaawansowane narzędzia monetyzacji. Flagowym projektem firmy jest Stargaze – innowacyjna platforma, która łączy media tradycyjne z cyfrowymi, dając twórcom nowe możliwości zarabiania dzięki transmisjom live, modelom subskrypcyjnym, treściom na żądanie oraz obecności w klasycznej telewizji. Kanał Stargaze TV już wkrótce zadebiutuje w ofercie operatorów w Polsce, równolegle z uruchomieniem dedykowanej platformy VOD. Projekt Stargaze odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców, oferując unikalne połączenie świata internetu i telewizji.

Rozbudową i dalszym rozwojem TIVIO Studio w Polsce i w Europie, pod przewodnictwem Łukasza Wysockiego, zajmuje się nowo powołany, interdyscyplinarny zespół, w składzie:

Olga Naparty-Małysz objęła stanowisko head of marketing & PR. Jest ekspertką w dziedzinie marketingu i komunikacji z ponad 16-letnim doświadczeniem, przez lata związaną z Red Bull Polska, gdzie odpowiadała za działania z obszaru komunikacji organicznej, ostatnio związana z branżą beauty i festiwalem EKIPA. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu marek, content marketingu, PR, eventach i influencer marketingu. Specjalizuje się w strategiach wielokanałowych, storytellingu oraz kampaniach opartych na emocjach, które trafiają do nowoczesnych odbiorców.

Agata Czajkowska dołącza jako digital marketing consultant, wnosząc strategiczne podejście i ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu treści. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe dla agencji influencer marketingu generation9 oraz digital marketing w Paramount International, w tym m.in. za strategię komunikacji dla kanałów: MTV, Comedy Central i Paramount Network. 

Sylwia Miklas, specjalistka od marketingu cyfrowego i UGC, dołączyła do Damiana Daszka, tworząc zespół influencer ambasadorów platformy Stargaze. Wspólnie odpowiadają za rozwój relacji z twórcami, pozyskiwanie contentu oraz wspieranie influencerów w monetyzacji i rozwoju kanałów. Damian Daszek to ekspert w social mediach i influencer marketingu, z doświadczeniem m.in. w Streetcom, Stor9_ i Cape Morris.

Nowy zespół to kluczowy krok w rozwoju TIVIO na polskim rynku i w całym regionie. Naszą misją jest współtworzenie przyszłości mediów – razem z twórcami, markami i operatorami. Dysponujemy nie tylko nowoczesnym produktem, ale przede wszystkim tworzymy zespół, który rozumie kulturę, technologię i potrzeby dzisiejszego odbiorcy – mówi Łukasz Wysocki, vice-president partnerships oraz country lead Poland w TIVIO Studio.