Tivio Studio, dynamicznie rozwijająca się spółka specjalizująca się w tworzeniu treści i rozwiązań w branży mediowej, ogłasza ekspansję na rynek polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Aby wspierać ten rozwój, Tivio mianowało Łukasza Wysockiego nowym wiceprezesem ds. partnerstw (VP Partnerships) w regionie. W tej kluczowej roli Łukasz będzie odpowiedzialny za nawiązywanie strategicznych partnerstw biznesowych oraz kierowanie rozwojem firmy.
Tivio Studio oferuje zaawansowane rozwiązania, które mają na celu optymalizację monetyzacji treści i usprawnienie ich dystrybucji. W ofercie znajdują się między innymi kanały telewizyjne, unikalny system zarządzania reklamami oraz Tivio Pay – platformę płatności w czasie rzeczywistym. Oferowane rozwiązania umożliwiają bezproblemową integrację z systemami partnerów zewnętrznymi, co zwiększa zarówno przychody z dystrybucji treści, jak i poprawia doświadczenie użytkowników. Dzięki tym rozwiązaniom Tivio Studio zmienia sposób, w jaki działają twórcy jak i dystrybutorzy kontentu, w szczególności na szybko zmieniających się rynkach medialnych.
– Z ogromną radością wkraczamy na rynki CEE, co stanowi kluczowy krok w naszej misji wspierania twórców i nadawców w całym regionie – powiedział Ladislav Navrátil, współzałożyciel i CEO Tivio Studio. – Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Łukaszem Wysockim jako naszym nowym VP Partnerships, nawiążemy istotne partnerstwa biznesowe, dostarczając nowoczesne rozwiązania w tym dynamicznie rozwijającym się regionie – dodał.
– Jestem podekscytowany możliwością kierowania rozwojem Tivio w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasze innowacyjne narzędzia do dostarczania i monetyzacji treści stworzą nowe możliwości dla twórców kontentu jak i jego nadawców. Cieszę się na ekspansję Tivio oraz budowanie strategicznej współpracy z firmami w regionie – dodał Łukasz Wysocki, VP partnerships CEE w Tivio Studio.
Tivio Studio odniosło już sukcesy w branży mediowej, w tym czeski kanał telewizyjny DVTV Extra z treściami od twórców internetowych we współpracy z T-Mobile oraz partnerstwo z największą organizacją MMA – Oktagon. Te i liczne inne doświadczenia pokazują, że Tivio potrafi wprowadzać innowacje w różnych obszarach branży mediowej, od wiadomości i rozrywki po transmisje na żywo z wydarzeń sportowych. Ekspansja na Polskę i rynki CEE pozwoli Tivio wprowadzić swoje zaawansowane narzędzia do dystrybucji treści w czasie rzeczywistym i interakcji z widzami, na nowych rynkach.