Tivio Studio dołącza do IAB Polska

fot. mat. prasowe

Tivio Studio, innowacyjny europejski startup medialno-technologiczny, dołączył do IAB Polska, wiodącej organizacji kształtującej rynek interaktywny i reklamy online w Polsce.

Specjalizując się w dystrybucji treści wideo i innowacyjnych narzędziach dla twórców, nadawców i operatorów w całej Europie, Tivio Studio ma na celu redefinicję sposobu dostarczania treści i nowych modeli monetyzacji, które przynoszą korzyści zarówno twórcom internetowym, jak i partnerom biznesowym. Tivio Studio koncentruje się również na innowacjach w zakresie interaktywnego streamingu, oferując widzom aktywny udział w transmisjach największych wydarzeń sportowych i kulturalnych, zapewniając markom nowe możliwości angażowania odbiorców.

Dynamiczny rozwój formatu wideo – w tym interaktywnych rozwiązań – to jeden z kluczowych kierunków dla całej branży komunikacji cyfrowej. Dlatego cieszymy się, że Tivio Studio dołącza do IAB Polska, wzmacniając naszą społeczność swoim doświadczeniem w obszarze innowacyjnych technologii medialnych. Wspólnie będziemy mogli jeszcze lepiej wspierać twórców, reklamodawców i cały rynek w odkrywaniu nowych możliwości angażowania odbiorców – Agnieszka Fabianowicz, dyrektor ds. inicjatyw i relacji członkowskich, IAB Polska.

W Polsce Tivio Studio realizuje m.in. projekt Stargaze – przełomową platformę, która na nowo definiuje relacje między twórcami internetowymi a widzami, łącząc ich na wszystkich ekranach: od internetu i aplikacji mobilnych po telewizję linearną. Stargaze rewolucjonizuje dystrybucję treści, zapewniając twórcom stabilne źródła przychodów i zwiększoną widoczność dzięki obecności w telewizji ogólnopolskiej. To przełamuje ograniczenia tradycyjnych mediów społecznościowych, odblokowując nowy potencjał zarobkowy dla twórców i oferując widzom wyselekcjonowane treści bezpośrednio od ich ulubionych osobowości, pomijając ingerencję algorytmów.

Stargaze buduje zrównoważony i sprawiedliwy ekosystem treści, wspierając rozwój kariery twórców i zapewniając markom innowacyjne formy dystrybucji reklam przy treściach twórców internetowych emitowanych na ogólnopolskim kanale telewizyjnym o szerokim zasięgu

Jesteśmy podekscytowani dołączeniem do IAB Polska. To ważny krok, który pozwala nam aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu standardów branżowych i współpracować z liderami rynku – powiedział Łukasz Wysocki, VP partnerships, country lead Polska w Tivio Studio. – Tivio Studio rozwija innowacyjne projekty medialne i reklamowe, w tym Stargaze, a członkostwo w IAB ułatwi wymianę wiedzy i wspólne inicjatywy w obszarze wideo i nowych technologii – dodaje.

Członkostwo w IAB Polska zapewnia Tivio Studio dostęp do projektów edukacyjnych, badawczych i branżowych, a także możliwość współtworzenia standardów, które kształtują przyszłość rynku cyfrowego w Polsce.