Tiger w nowej kampanii zachęca do oddawania się pasji – „Rób swoje. Powtórz.”

fot. mat. prasowe

„Rób swoje. Powtórz.” to hasło nowej kampanii Tiger (Grupa Maspex). Działania obejmujące TV, digital oraz social media przygotowane zostały na rynek Polski oraz CEE.

Celem kampanii jest wzbudzenie jeszcze większego zainteresowania marką Tiger, uwzględniając impulsowość kategorii, różnorodność okazji konsumpcji oraz najnowsze trendy w komunikacji. Idea kreatywna, podsumowana hasłem „Rób swoje. Powtórz”, opiera się na obserwacji, że tylko najwytrwalszym, najbardziej skupionym na celu, udaje się go osiągnąć. Przypomina, jaka moc drzemie w konsekwentnym robieniu tego, co się lubi. Po prostu rób swoje. Rób swoje! Powtórz to sobie tyle razy, ile będzie trzeba. Tiger zachęca do oddawania się pasji i towarzyszy podczas rozlicznych podejść. Assetami kreatywnym, które podbijają ideę są zwielokrotnienia, multiplikacje postaci i puszki Tigera, zapętlona muzyka i powtarzający się komunikat w VO.

Agencja Publicis Worldwide Poland jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie nowej kampanii Tigera: strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich assetów. Kampania obejmuje spoty video 15” do TV, a także 30” i 6” na YouTube oraz kanały social media. Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom, również należący do stuktur Publicis Groupe. Reżyserem spotu jest Michał Misiński. Za produkcję spotów odpowiada dział produkcji Grupy Maspex, postprodukcją zajęło się studio Xantus.