That One Agency dołącza do SAR

fot. unsplash.com/@impatrickt

Do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowych SAR dołączył nowy członek – That One Agency.

That One Agency powstała w styczniu 2020 r. Od tego czasu zrealizowała kampanie dla m.in. Dove, Magnum, Philips, Knorr, x-kom, Cif czy Grupy Cichy-Zasada. To agencja  full-service, oferująca swoim klientom strategię, kreację, in-house content production z wykorzystaniem AI, a także obsługę influencer marketingu. Poza rynkiem lokalnym agencja obsługuje także wybranych klientów w Europie Zachodniej, rynkach CEE i Stanach Zjednoczonych.

Na czele firmy stoją Michał Kisielewski, Executive Creative Director, który w przeszłości realizował projekty m.in. dla Orange, Mondelēz, Canal+, Mastercard, Grupy Renault, Nestlé, Modivo, Sanofi czy L’Oreal; Michał Szydło, Managing Partner, zajmujący się operacyjną działalnością firmy, oraz Aleksandra Kuczyńska jako Account Director. Przed powstaniem That One Agency współtworzyli agencje takie jak Ogilvy, McCann, czy Publicis.

– Dołączenie do SAR traktujemy jako oficjalny awans do najwyższej ligi, co potwierdza nasze kompetencje i budzi apetyt na nowe, ekscytujące projekty – mówi Michał Kisielewski. – To także szansa na współpracę i wspólne nadawanie kierunku rozwoju branży, w tym roli creative-driven agencji na rynku i ważnej dla nas kwestii stawania naprzeciw tak zwanej „kulturze zap***dolu”. Wierzymy po prostu, że najlepsze rzeczy robią szczęśliwi ludzie, którzy mają energię do pracy. I to oferujemy naszym klientom – dodaje.

Zadaniem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych jest promocja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie przestrzeni do wymiany dobrych praktyk, wiedzy i umiejętności.

– Rozpatrując wnioski członkowskie koncentrujemy się na zrealizowanych case’ach dla reklamodawców – komentuje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR. – Chcemy zrzeszać najlepsze agencje na rynku, które nie tylko prezentują dobre rzemiosło reklamowe, ale również deklarują gotowość promowania standardów przetargowych. Bardzo się cieszymy, że That One Agency złożyła deklaracje członkowską w SAR, gdyż rozpoznajemy w tej organizacji wszystkie bliskie nam wartości – dodaje.