Agencja Insignia przygotowała konkurs dla marki Bosch, wspierający jej „Akademię Smaku”. Insignia jest pomysłodawcą i twórcą tej kulinarnej akademii, prowadzi ją dla brandu Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.) już ponad 10 lat. Celem obecnych działań, prowadzonych pod hasłem „Testerzy Smaku” jest aktywizacja osób, które już korzystają z przepisów na stronie „Akademii Smaku” oraz zachęcenie nowych, które jeszcze do tej pory tego nie robiły. Konkursowi towarzyszy kampania w SoMe.
Do zadań agencji Insignia należało m.in. opracowanie koncepcji konkursu wraz z materiałami projektowymi i copywriterskimi oraz projekt i kodowanie landing page konkursu. Agencja jest też odpowiedzialna za całościową obsługę i moderację konkursu, opracowanie regulaminu, weryfikację zgłoszeń, kontakt z uczestnikami i laureatami oraz wysyłkę nagród itp.
Działania mają na celu zwiększenie aktywności użytkowników na stronie Akademii Smaku, w postaci komentarzy, zdjęć oraz ocen przepisów
Konkurs jest wspierany działaniami w SoMe, zarówno organicznymi, jak i z zakresu paid media.
Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. współpracuje z Insignią już od kilkunastu lat, agencja jest pomysłodawcą serwisu Akademia Smaku i prowadzi go już od ponad 10 lat. Na początku bieżącego roku wdrożona została nowa wersja serwisu.
Więcej na: akademiasmaku.pl/testerzysmaku