Działania obejmują bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.
Telewizja WP to kanał pełen treści rozrywkowych, lifestyle’owych oraz dokumentalnych. W swojej ramówce oferuje też popularne filmy i seriale oraz zupełnie nowe formaty.
Do zadań agencji należy przede wszystkim tworzenie treści na media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) dla kanałów Telewizja WP oraz Kabarety TV. Współpraca obejmuje także moderację profili oraz promocję publikowanych treści. Działania skoncentrowane są wokół wzmocnienia świadomości marki oraz jej rozpoznawalności na rynku.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją ContentHouse, ponieważ stawiamy na dotarcie do naszych widzów we wszystkich kanałach social media. Chcemy trafiać z naszą komunikacją zarówno do użytkowników Facebooka, Instagrama, jak i coraz popularniejszego w Polsce TikToka. Wierzę, że doświadczenie i profesjonalne podejście do komunikacji marketingowej, jakie prezentuje ContentHouse, przełoży się na jakość naszych kampanii – mówi Radosław Rybicki, head of growth marketing & business development w Wirtualna Polska.
Po stronie ContentHouse działania nadzoruje content marketing manager Monika Nykiel. Z kolei współpracę z klientem koordynuje client service specialist Teresa Kozaczewska.
– Telewizja WP rozwija się bardzo prężnie, dlatego cieszymy się, że możemy wspierać jej bieżącą komunikację w social mediach. Z kolei Kabaret TV to stosunkowo nowy kanał na rynku dla fanów kabaretów, który dopiero gromadzi społeczność na Facebooku i Instagramie. Wykorzystując nasze kompetencje, dbamy o prowadzenie interesującej komunikacji oraz szerokie dotarcie do odbiorców – mówi Monika Nykiel, content marketing manager, ContentHouse.