W ostatnim czasie można dostrzec zmianę nawyków żywieniowych Polaków. Wielu konsumentów poszukuje sposobów na urozmaicenie swojej diety, interesującą propozycją stają się wówczas roślinne zamienniki mięsa. Aby jednak przekonać konsumentów do wyboru tych produktów, kluczowym czynnikiem jest smak. Odpowiadając na te potrzeby, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową wersję swojej linii kabanosów Rośl-INNE. Dzięki nowej, ulepszonej recepturze produkty zyskały bardziej wyrazisty smak, a także charakterystyczną strukturę kabanosów, mimo że są w 100% roślinne.
Roślinne zamienniki mięsa i wędlin zyskały ogromną popularność w Polsce w latach 2019-2022, jednak obecnie tempo wzrostu tej kategorii nie jest już tak dynamiczne. Marka Tarczyński, jako lider w kategorii roślinnych zamienników wędlin, chce ponownie wyznaczyć kierunek rozwoju tego segmentu. Wykorzystując swoje doświadczenie w produkcji kabanosów, firma rozwija ich roślinne warianty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów.
Aby ponownie ożywić zainteresowanie kategorią i zachęcić konsumentów do zakupu kabanosów roślinnych, marka Tarczyński wprowadza na rynek nową odsłonę linii Rośl-INNE z całkowicie zmienioną recepturą. Produkty te wyróżniają się intensywniejszym smakiem, a atrakcyjny design ich opakowań z jasnym komunikatem „NOWY LEPSZY SMAK” ma przyciągnąć uwagę klientów. Smak, obok marki i ceny, jest jednym z kluczowych czynników wpływających na decyzje konsumentów o powrocie do danego produktu spożywczego.
Roślinne zamiennki mięsa, takie jak Tarczyński Rośl-INNE, nie tylko przynoszą korzyści zdrowotne i środowiskowe, ale także otwierają nowe możliwości kulinarne, wspierając innowacyjne podejście do żywienia.