Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są realizowane w digitalu, OOH oraz DOOH. Towarzyszy im hasło „Taka zupa do konkret”. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych.
Idea kreatywna kampanii wykorzystuje potoczne określenie „konkretu” i bawi się jego dwuznacznością. WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak oraz zupy to prosty sposób na smaczny obiad w codziennym wydaniu dzięki trzem konkretnym składnikom i konkretnemu przepisowi na jego przygotowanie. Konkretnie i smacznie!
Na potrzeby kampanii Publicis Poland przygotowało spoty digitalowe 15” oraz 6”. W przypadku serwisu YouTube emitowana będzie 15”. Krótkie formaty video pojawią się także w wybranych mediach społecznościowych. Produkcją spotów zajęło się studio Film Produkcja, a post produkcją Orka. Reżyserię powierzono Arkowi Żyłce. Za planowanie mediów odpowiada Mindshare.