Tajni agenci Carrefour monitorują ceny w najnowszej kampanii „500 cen równamy do najniższych”

Wielokanałowa kampania „500 cen równamy do najniższych” obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS.

W dzisiejszych czasach cena jest bardzo ważnym driverem zakupowym. Jednocześnie konsumenci nie chcą rezygnować z możliwości wyboru podczas zakupów. Szeroko zasięgowa kampania informuje, że sieć Carrefour wyrównuje 500 cen codziennych produktów do poziomu najniższych na rynku, dzięki czemu konsument ma pewność zakupów w dobrej cenie i możliwość korzystania z szerokiej oferty produktowej sieci. Jest to możliwe dzięki monitoringowi cen prowadzonemu regularnie w całej Polsce, który obejmuje zarówno produkty brandowe, jak i marki własnej.

W idei kreatywnej kampanii „500 cen równamy do najniższych” wykorzystano motyw szpiegowania oraz monitorowania cen. Spot w reżyserii Piotra Janowskiego przedstawia dwoje pracowników sieci Carrefour, którzy jako tajni agenci podglądają najniższe ceny
w innych sklepach.

Za strategię, kreację kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. Spoty 30’’ i 15’’ wyreżyserował Piotr Janowski. Należące do Publicis Groupe agencje Performics i Prodigious zajęły się odpowiednio strategicznym planowaniem i zakupem mediów digital oraz postprodukcją. Za produkcję odpowiada Tank Production, a Arena Media oraz Pure Play – planowanie i zakup mediów.