Agencja doradcza, TAILORS Group, ogłasza premierę swojego nowego projektu – podcastu „Komunikacja – a po co to komu?”. Program audycji koncentruje się na relacjach inwestorskich (IR), public relations (PR) oraz zrównoważonym rozwoju (ESG), co odpowiada kluczowym obszarom działalności agencji. Nie zabraknie też wątków z szeroko pojętej branży komunikacji i świata mediów.
Celem podcastu jest dzielenie się wiedzą ekspercką, edukacja odbiorców oraz promowanie najlepszych praktyk w zakresie komunikacji biznesowej. „Komunikacja – a po co to komu?” to przestrzeń, w której specjaliści TAILORS Group wraz z zaproszonymi gośćmi omawiają wyzwania i możliwości, jakie niosą za sobą skuteczne strategie komunikacyjne, a także komentują nowe zjawiska i trendy w komunikacji. Podcast skierowany jest zarówno do profesjonalistów PR i IR, przedsiębiorców, jak i wszystkich zainteresowanych tematem budowania silnej marki w oparciu o transparentność, odpowiedzialność i profesjonalizm.
– Tytuł prowokuje, ale przede wszystkim pyta o sens czegoś, co często traktowane jest jako zbędny koszt lub kosmetyka. W dzisiejszym świecie komunikacja to fundament sukcesu każdej organizacji. Chcemy, aby nasz podcast był źródłem inspiracji i praktycznej wiedzy, która pomoże firmom lepiej zrozumieć, dlaczego warto i jak budować zaufanie inwestorów, partnerów oraz społeczeństwa. A także jaki – często nieoczywisty – potencjał tkwi w rozszerzeniu strategicznego przekazu o cele ESG – mówi Łukasz Wójcik, partner zarządzający i współzałożyciel TAILORS Group.
Jak mówią sami autorzy to projekt długodystansowy. Ma edukować, inspirować i przypominać, że komunikacja to nie dział w firmie, ale postawa. Podcast nie tyle goni za trendami, co próbuje zrozumieć ich sens i pokazać, jak wpływają – lub zupełnie nie – na język biznesu, reputację i sposób mówienia o wartościach.
– Komunikacja to nie tylko słowo pisane, dziś to także obraz, wideo, ton, kontekst, a czasem po prostu milczenie. Ewoluuje nie tylko język, ale całe formaty i style interakcji z otoczeniem. Chcemy, by nasz podcast był miejscem, które buduje wrażliwość na niuanse i wyposaża słuchacza w instynktowną zdolność oceny sytuacji – żeby mógł zrozumieć nie tylko co, ale dlaczego coś działa lub nie – podkreśla Łukasz Wójcik.
Pierwsze odcinki podcastu „Komunikacja – a po co to komu?” są już dostępne na platformach podcastowych, w tym Spotify, oraz Youtube. Zapraszamy do słuchania i dzielenia się wiedzą!
Podcastu możesz posłuchać na: