W obliczu wyzwań i zmian na rynku parentingowym Tailor Made rozbudowało team parentingowy.
Tailor Made rozpoczęło współpracę z Aleksandrą Sokalską – dziennikarką z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze mediów parentingowych, wieloletnią redaktor naczelną serwisu Mamo To Ja, ekspertką ds. content marketingu oraz SEO.
Do zespołu dołączyła także Mariola Piekarska z zawodu nauczycielka, która nie tylko doskonale włada językiem polskim, ale także bardzo dobrze zna wyzwania, z jakimi borykają się rodzice oraz wymagania dotyczące rozwoju i edukacji dzieci. Taki team sprawia, że agencja lepiej rozumie potrzeby rodziców i wie, jak, gdzie i kiedy się z nimi komunikować, by zyskać wiarygodność i zaufanie.
– Duży wachlarz marek parentingowych w naszej agencji sprawił, że przez lata nabyliśmy olbrzymiego doświadczenia i doskonale rozumiemy rynek – wyjaśnia Marta Polakow-Stepanow, współwłaścicielka agencji Tailor Made. – Dzięki przepracowaniu wielu wariantów i ogromnemu doświadczeniu widzimy, że wzmacnianie działań, rozbudowywanie strategii komunikacji może zdecydowanie umocnić pozycję marki na rynku, zwiększyć jej odporność na przyszłe wyzwania. Spadek narodzin to olbrzymie wyzwanie dla całej branży, moim zdaniem przetrwają firmy, które doskonale rozumieją konsumentów, ich zachowania oraz dokonywane wybory. Nie do przecenienia jest także śledzenie najnowszych trendów oraz prowadzenie spójnego storytellingu we wszystkich touchpointach – dodaje.