Tailor Made rozszerza współpracę z Astara

Po dwóch latach efektywnej współpracy w zakresie influencer marketingu, która zaowocowała w mediach społecznościowych udanymi kampaniami dla marki Mitsubishi, agencja Tailor Made i firma Astara zdecydowały się na rozszerzenie zakresu działań o komunikację mediową oraz objęcie współpracą marek Isuzu i Nissan. Za koordynację działań po stronie agencji odpowiadać będzie Marta Lewowska, a za kontakty z mediami – Mariola Piekarska.

Od momentu nawiązania współpracy w 2022 roku z marką Mitsubishi, Tailor Made zajmuje się dla niej influencer marketingiem związanym z premierami nowych samochodów. Działania agencji obejmują: angażowanie influencerów w globalne eventy, organizację spotkań influencerskich podczas promocji nowych modeli oraz ich testowanie.

W wyniku ostatniego przetargu agencja Tailor Made poszerzyła swoje obowiązki o obsługę komunikacyjną firmy Astara oraz marek, które ma ona w swoim portfolio: Nissan, Mitsubishi, Isuzu. Nowy zakres działań obejmuje nie tylko influencer marketing, ale również szeroko pojętą komunikację mediową, obsługę biura prasowego, wsparcie eventowe dla każdej z wymienionych marek i obsługę parku prasowego.

W ciągu ostatnich 2 lat, kiedy to realizowaliśmy wspólnie projekty związane z kluczowymi liderami opinii dla marki Mitsubishi Motors, byliśmy niezwykle zadowoleni ze współpracy z Tailor Made. Ceniliśmy sobie szybkość ich działania, kreatywność, szeroką wiedzę i kontakty, umiejętność budowania relacji z influencerami, a zarazem uważnego słuchania naszych potrzeb i odpowiadania na nie, a także terminowości i skrupulatnego raportowania. Wierzymy, że wszystkie te niezwykle ważne kompetencje Tailor Made pomogą nam w realizacji strategii public relations dla trzech marek i samej firmy Astara – podkreśla Kinga Ossowska, PR manager w firmie Astara w Polsce.

Za relacje mediowe po stronie agencji odpowiedzialna będzie Mariola Piekarska, a za influencer marketing odpowiadać będą: Magdalena Ochman i Karolina Dąbrowska. Koordynacją działań zespołu zajmie się Marta Lewowska.

Współpraca z firmą Astara to prawdziwa przyjemność i inspiracja. To marka, która jest jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności i odważnie podchodzi do innowacji oraz komunikacji. Dzięki ich otwartości na nowe pomysły oraz gotowości do podejmowania wyzwań, możemy realizować działania, które są niezwykle skuteczne. Każdy projekt, nad którym wspólnie pracujemy, jest dowodem na to, jak ważna jest współpraca oparta na partnerstwie i zaufaniu. Wierzymy, że to właśnie te wartości pozwalają nam osiągać wspólne cele. Relacje mediowe w branży motoryzacyjnej są kluczowe, a nasza agencja posiada bogate doświadczenie w tym obszarze. Cieszymy się, że to właśnie nam powierzono to zadanie – mówi Marta Lewowska.