TADADAM i InPost z nagrodą Red Dot: Best of the Best 2025 za Corporate Sonic Identity

Audio Branding InPost zdobył najwyższe wyróżnienie Red Dot: Best of the Best 2025 w kategorii Corporate Sonic Identity. Nagroda, uznawana za jeden z najważniejszych na świecie symboli jakości i innowacyjności w designie i komunikacji marketingowej, trafiła do twórców projektu za stworzenie systemu identyfikacji dźwiękowej marki.

„Best of the best” to najwyższe możliwe wyróżnienie w konkursie Red Dot Design Award, który od 1955 roku nagradza przełomowe projekty na świecie. Nagroda ta trafia jedynie do ułamka wszystkich zgłoszeń, stanowiąc dowód na innowacyjność i najwyższą jakość wykonania.

Współautorem nagrodzonego projektu jest polska agencja audio brandingowa TADADAM, specjalizująca się w kreowaniu tożsamości dźwiękowych i strategii audio.

Jesteśmy niezwykle dumni, że nasz wkład w kreację audio brandingu dla tak innowacyjnej marki, jaką jest InPost, został doceniony przez międzynarodowe jury Red Dot Design Award. Nagroda Best of the Best to potwierdzenie, że polska myśl kreatywna i innowacyjne podejście do tożsamości dźwiękowej jest na światowym poziomie – komentuje Hubert Pyrgies, CEO TADADAM Sp. z o.o.

Szczegóły dotyczące procesu oraz efektów projektu można znaleźć w case study nagrodzonej pracy: tadadam.com/en/blog/jak-brzmi-inpost-case-study.

Nagroda jest efektem współpracy zespołu Komunikacji Marketingowej InPost (Karolina Podgórska, Dagmara Radziuk, Rafał Piwoński) oraz agencji TADADAM (Hubert Pyrgies, Antoni Sojka, Karol Szczawiński, Aleksandra Chróst-Nowakowska, Marcin Sojka, Bartosz BRK Kochanek).